29 Ocak 2019 Salı

Çarşı Pazar Gezmece

Geçtiğimiz Cumartesi günü blogger arkadaşım Gülşah ile bir araya geldik. Blog yazmanın bana kattığı en güzel şeylerden biri de burada edindiğim dostluklar oldu sanırım. Sabah erken saatlerde Beşiktaş’ta buluştuk. Amacımız Bay-Kuş Cafe’de kahvaltı yapmak ve oranın meşhur lezzeti Ordu tostunun keyfini çıkarmaktı. Ben daha evvel Ordu tostunu tatmış ve çok beğenmiştim. Gülşah da denemek istiyordu ama şansımıza tost yoktu. Biz de tost yerine börekli, pişili bir kahvaltı tercih ederek güne başladık. 
Kahvaltı sonrası ise istikametimiz Beşiktaş pazarı oldu. Pazar gezmeyi ve pazardan alışveriş yapmayı hep sevmişimdir. Dolabımda ünlü markaların parçaları olduğu gibi pazardan aldığım ürünler de yer alır. Ayakkabı, palto/mont ve iç giyim hariç pazardan seve seve alışveriş yapabilirim.

Önce tazecik sebze ve meyvelerin arasında dolaştık.
Sonrasında ise tüm pazarı arşınladık.
Pazar sonrası ise bir arkadaşımın tavsiye ettiği mekanı keşfetmek için Akaretler’e doğru yol aldık. Oradaki izlenimlerim ise bir sonraki yazıda gelsin J

11 yorum:

  1. Yemek sohbet çarşı pazar...
    Allah dostluğunuzu daim etsin
    Mutluluklar

    YanıtlaSil
  2. O kadar kalabalıkta böyle güzel enstantaneler yakalamışsınız.Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. Mekanı da, tostu da not aldım canım.
    Ben pazardan en çok çorap alırım. Bir çekmecemde dururlar. Kimini kullanır, genelde misafirlerime veririm. Çok neşeli çoraplar bulurum tezgahlarda çünkü.
    Pazar candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy evet Beşiktaş pazarında da bir sürü çeşit çorap vardı :)

      Sil
  4. İstanbul pazarları bende bayılırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)O zaman en kısa zamanda İstanbul'a bekliyoruz...

      Sil
  5. Pazar gezmeye bayılırım ben de... Bir istanbul'a geldiğimde sana kesin sesleneceğim, hadi pazar gezelim diye :)

    Öpüyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa mutlaka seslen Şebo, keyifle eşlik ederim sana.Ben de çok öpüyorum.

      Sil
  6. ayyyy herhalde yaniiii sevilmez muuuu :)

    YanıtlaSil