10 Ocak 2019 Perşembe

Ranchero, Zeynel ve Biraz Nişantaşı Turu


Hafta sonu Yaseminella ile Nişantaşı’nda buluştuk. Önce biraz dolaştık, kadınsal dürtülerle mağazalara girdik çıktık ardından da Ranchero’da yemek molası verdik. Uzun süredir gitme planı yaptığım Ranchero’nun ortamını çok beğendim. Dekorasyonu, ışığı ve müziği ile tam bir Meksika restoranı.
Hamburgerlerimizi mideye indirirken epey kaynattık .
Biraz daha dolaşmamızın ardından ise tatlı yemek için Zeynel'e uğradık. Bu ara yakın çevremden en çok duyduğum söz “Gamze nasıl oluyor da kilo almıyorsun?” oluyor.  Şöyle anlatayım, tek tip beslenmiyorum, her şeyden yiyorum ama  yerken  de abartmıyorum (Bazı istisnaları saymazsak J ) . Yani bugün sebze yediysem, ertesi günü kırmızı et, sonra ki gün balık tercih ediyorum. Hafta sonları da gelsin pizzalar, gitsin mantılar… Yoksa her gün mantı yesem bal gibi ben de kilo alırım, denedim gördüm J
Böylece yiyerek içerek ve bol bol sohbet ederek günü sonlandırdık.

12 yorum:

  1. Afiyet olsun iyi gezmeler

    YanıtlaSil
  2. Ölçülü yedikten sonra insan her şeyi yiyebilir.

    YanıtlaSil
  3. Ben de öyle:) Arkadaş sohbetlerinde, gezmelerde ben de kısıtlamıyorum. O hallerde pastalar, kahveler, hamburgerler pek tatlı oluyor:) Onun dışında her şeyden abartmadan yiyorum. Denge önemli ve arada kaçamak olmazsa olmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömür boyu yediğimize içtiğimize kontrol koymak zaten çok zor bir yaşam yaratır..

      Sil
  4. hamburger baya leziz yaa ღ canım çekti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla şu an gördükçe benim de canım istiyor :)

      Sil
  5. ranchero hatırlamadım gideyim. nişantaşı çok sık gittiği yer. zeynel of tabisidee :) son foto mikemmel hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ranchero, Reasürans pasajının içinde...

      Sil
    2. ay evet yaa ismini hatırlamadım ivat :)

      Sil
  6. Oh ne güzel bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizin daha güzel günleriniz olsun inşallah...

      Sil