3 Eylül 2019 Salı

Geçip Giden Günler


Rusya’dan döndükten sonra yine yoğun bir koşturmacanın içine girdim. Biriken işleri toparladım, yeni gelen işlere yoğunlaştım, arkadaşlarımla ve ailemle çeşitli programlar yaptım..vs. Bu arada araya bir de bayram tatili girdi. Bayram tatilinde küçük bir seyahat gerçekleştirdim. Ondan önümüzdeki yazımda bahsetmeyi planlıyorum ama önce burada neler yapmışım.

İş yeri arkadaşlarımdan birinin doğum gününü kutlamak için bir akşam Suvla’da happy hour tadında zaman geçirdik.
Bir hafta sonu ailece Sapanca’ya giderek İstanbuldere köyünde şahane bir kahvaltı yaptık.
Mis gibi doğanın içinde olmak, şırıl şırıl akan derenin sesini dinlemek üzerimizde doping etkisi yarattı diyebilirim.
Tabi ki İstanbul’un karmaşışında ve iş yoğunluğunda doping etkisi fazla sürmüyor. Bu etki Pazartesi gününün ilk saatlerinden itibaren uçuyor 😊 Dolayısıyla ikinci bir dopinge ihtiyaç duyarak kendimi en sevdiğim yere tarihi yarımadaya attım.
Öncelikle Mısır Çarşısı’nın içinden geçerek Coffee Topia’ya uğradım.
Burada çilek aromalı leziz kahvemi içerek güne başladım.
Daha sonra Eminönü’nün ara sokaklarında, on yüz bin tane mağazaya girip çıkarak Kapalıçarşı’ya ulaştım.
Kapalıçarşı’yı da eni konu gezdikten sonra benim için bir Eminönü klasiği olan Şahin Döner’de soluklandım. Soluklandım dediğime bakmayın Şahin Döner’in oturacak masası sandalyesi bulunmuyor. Yarım saat kadar sırada bekledikten sonra alınan döner ayakta yeniyor. Ancak o lezzete değer derim 😊
Akabinde tekrar kendimi yokuş aşağı salarak deniz kıyısına ulaştım. Bu arada Berliner tatlısı ile meşhur Gurmania’ya da uğramadan edemedim.
İşte böyle böyle.. İstanbul’da günler çok çalışarak ve çok gezerek geçti.

14 yorum:

  1. İstanbul'da böylesi geçen günlerin çok olsun..
    Yaşamayı bilmek ve ondan tat almak başka bir şey,
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman yaşamın yorucu olduğunu hissetsem de yaşamı çok seviyorum :)

      Sil
  2. oo güzel şeyler yapmışsınız dolu dolu geçmiş :)
    istanbul çok kalabalık o yüzden sevmiyorum ama bazen gidip gezmek iyi oluyor :) bazen dediğim de 4 5 yılda bir akraba ziyareti amacıyla gittiklerimiz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul2da doğup büyünce kalabalık çok etkilemiyor. Hayatın bir parçası oluyor :)

      Sil
  3. Çok enerjik fotoğraflar. Happy hour u ayrıca beğendim. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. suvla ve şahin döner pikiiii :) gezi programı yap seeeen geziciii hihihi :)

    YanıtlaSil
  5. İstanbul çok özledim, çok Gülhane’yi en çok (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda Gülhane'ye uğrayıp denize karşı bir keyif yaparsınız :)

      Sil
  6. Hoşgelmişsiniz o zaman :) İstanbul da da tatil havasında geçmiş günler. Fotoğraflar çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da günler hem gezmeyle hem de çok çalışma ile geçti :)

      Sil
  7. Bu kış çokça İstanbul da olmam gerekiyor. Bunları hep not almalıyım.

    YanıtlaSil