20 Kasım 2019 Çarşamba

Okuduğum Son Kitaplar


Blog istatistiklerime baktığım zaman en az rağbet gören yazılarımın kitap paylaşımı içeren yazılar olduğunu görüyorum. Hani hep diyoruz ya okumayı sevmeyen bir toplumuz diye bu istatistik de onun bir kanıtı. Ancak blog yazmamdaki amaç asla istatistik ölçmek olmadı, tabi ki bloğun okunması, olumlu bildirimler almam hoşuma gidiyor ama asıl amacım yaşadığım anları kayıt altına almak. Bu yüzden kitap paylaşmaya devam 😊

Senden Sonra Ben… Çok okunan yazar Jojo Moyes tarafından yazılan roman, bir devam kitap niteliğinde. İlk kitap olan Senden Önce Ben’i tam 6 sene önce okumuştum. Bu kitabı da o zamanlar almış ama okumak için kitaplığa bir türlü elim gitmemişti. En sonunda bi kaç ay evvel gerçekleştirdiğimiz Fethiye tatiline yanımda götürdüm ve okudum. Londra’da geçen hikaye akıcı ve sade bir dille yazılmış. 
Aşıklar Delidir ya da Yazı Tura…Kitapseverler tarafından çok beğenilen yazar Ayfer Tunç’un bir kitabı. Kitapçı indiriminde görünce kaçırmadan aldım. Kitap iki bölümden oluşuyor. İlk bölümde ölümünü bekleyen genç bir adamın hikayesine, ikinci bölümde de genç adamın yolunun kesiştiği kadının hikayesine tanıklık ediyoruz. İlk bölüm bana çok sıkıcı geldi ama ikinci bölümde konu hızla ilerledi. İlk defa Ayfer Tunç okudum. Çok sevdim mi sevmedim mi açıkçası bilemedim. Sanırım bir kitabını daha okuyunca karar verebilirim.
Son olarak da Buket Uzuner’in Hava kitabını okudum. Eskişehir tren yolculuğu esnasında başladığım Hava, Su ve Toprak kitaplarının devamı niteliğinde serinin 3.kitabı. Buket Uzuner, kitabında yine doğa üzerine yoğunlaşmış durumda. Nükleer enerji, iklim değişikliği gibi konular ön plana çıkıyor. Kitabın sonu ise diğer iki kitaptan farklı olarak olay çözülmeden bitti. Dolayısıyla 4. ve son kitap olacak olan Ateş’i merakla bekliyorum.

19 yorum:

  1. Buket Uzuner' in kitabı ilgimi çekti. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. "Senden Sonra Ben" filmi var indirmiş im ama daha izlemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olarak Senden Önce Ben'i okursanız ya da filmi seyrederseniz daha iyi olur.Hafiften konu bağlantısı var.

      Sil
  3. Seri kitap okuyamıyorun ben.İlla bir son olacak kitapta :)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa evet merak uyandırıyor ama güzel oluyor :)

      Sil
  4. buket uzuner in kitaplarını bende çok seviyorum. Ayfer tunç un kitabını da not ediyorum ilk fırsatta bulup okuyacağım teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
  5. Senden Sonra Ben bende de bekliyor kaç senedir. Elim gitmedi bir türlü...
    Bir ara okuyacağım inşallak.

    Ayfer Tunç Suzan Defter şahanedir, aklında bulunsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman yazarın ikinci okuyacağım kitabı Suzan Defter olsun.

      Sil
  6. Şahsi yazılar daha çok okunuyor değil mi? Enteresan geliyor bu bana:)
    Paylaşılan kitapları muhakkak dikkate alıyorum, kendime göre değerlendiriyorum. Seviyorum kitap paylaşımlarını.
    Keyifli okumalar Gamze...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insanların merakını daha çok kamçılıyor şahsi yazılar :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. Okuduğunuz kitapları beğendim Gamze Hanım. Bu arada sizi takibe aldım; bana da beklerim.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sayfaınız ilk fırsatta ziyaret edeceğim.

      Sil
  8. Senden sonra ben serisini kış bitmeden bitirmeyi planlıyorum

    YanıtlaSil
  9. ayfer tunç en sevdiğim yerli yazar. bu kitabı kolay değil pek ama. hımm yeşil peri gecesi, bir maniniz yoksa annemler size gelecek, suazan defter, kapak kızı, bunları bi deneee :) yazarlık dersleri veriyo murat gülsoy ile birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suzan Defter için ikinci kez tavsiye alıyorum. O halde listeye girdi bile :)

      Sil
  10. Keyifli okumalar, siz paylaşın kitap yorumlarınızı. Okuyanlar için yorumlarınız önemli.

    YanıtlaSil