18 Haziran 2014 Çarşamba

Hediyeleşme Etkinliği ve Geç Gelen Bir Yazı

Mayıs ayı başlarında http://znurundunyasi.blogspot.com.tr/  blogunun sahibi Öznur Hanım bir hediyeleşme etkinliği düzenledi. Bu etkinlik kapsamında ben de http://aurorasanat.blogspot.com.tr/  blogunun sahibi Hilal Hanım ile eşleştim. Karşılıklı hediyelerimizi gönderdik. Ancak tatile gitmem ve dönüşte tatil yazı dizisi yazmam dolayısıyla Hilal Hanım’dan gelen güzel hediyeleri burada paylaşamadım.

Hilal Hanım hepsi el emeği göz nuru olan çok güzel hediyeler yollamış bana. Paketi açtğım zaman  ilk gördüğüm üzeri gül desenli minik bir kutu oldu. Bu kutuyu aksesuar kutusu olarak kullanmaya başladım bile J Ayrıca pakette yer alan yine el emeği iğnelikler ve lavanta kesesi de çok hoştu. Nasıl da severim lavanta kokusunu, sanki bilmiş de göndermiş Hilal Hanım J
Hediyelerim arasında bir de kitap vardı. John Steinbeck’in yazdığı “Köpeğim Charley ile America Yollarında” kitabı okunacak kitaplar listemde hemen yerini aldı ve sırasını bekliyor. Daha evvel hiç John Steinbeck kitabı okumadığım için merak içindeyim.
Tüm hediyeler için Hilal Hanım’a çok teşekkür ederim. Eline, emeğine sağlık J

8 yorum:

  1. bu hediyeleşme etkinlikleri hem kaynaşmak hem tanışmak için gerçekten çok güzel fikir :) beklerim bende www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan. Hepsi birbirinden güzel. Kitap ayracı ise özellikle göz dolduruyor :)

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullanın dileklerimi yineliyorum ve böyle bir etkinlikte bizleri buluşturduğu için Öznur Hanım'a teşekkür ediyorum.Sevgiyle kalın.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ben de sizinle beraber Öznur Hanım'a teşekkür ediyorum.Sevgiler...

      Sil
  4. ne güzel hediyeler ve sen de ne güzel yazmışsın bir solukta okudum canım

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel. İyi günlerde kullan canım hepsini ...

    YanıtlaSil