10 Temmuz 2018 Salı

Blog Yazarlarını Tanıma Mimi


Haftalar önce http://oytunlahayat.blogspot.com blogunun sahibi Şebnem’cim beni mimledi. Ancak buraya uğramayalı o kadar uzun zaman oldu ki mimi de bir türlü gerçekleştiremedim. Hazır gelmişken başlayalım o halde.

1) Nerelisin?
Annem, babam ve ben doğma büyüme İstanbulluyuz. Ancak kökene bakacak olursak anne tarafım Karadenizli, baba tarafım ise balkan göçmeni.

2) Burcun nedir?
Kova burcuyum, yükselenim de Yay J

3) Bloglarda en çok ilgini çeken şeyler nelerdir?
Seyahat blogları çok hoşuma gider. Ayrıca kitap, film  paylaşımlarını takip ederim. Uzun uzun okunacak kitaplar, izlenecek filmler listesi yaparım. Bunun yanısıra çeşitli sosyal aktiviteleri paylaşan blogları da severim.

4) En sevdiğin mevsim?
Hımmm ben tüm mevsimleri çok severim. Her birinden ayrı keyif alırım ama sanırım sonbahar ve kışa biraz torpil geçiyorum J

5) Yabancı dil biliyor musun?
Evet. 35 yaşıma kadar bildiğim tek dil olan İngilizcenin yanına bir de İtalyanca ekledim. Henüz kafa göz yararak konuşsam da bu durum çok hoşum gidiyor J

6) Boş zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun?
Son 3 aydır boş zaman bulamıyorum desem? Tüm gün çalışma, spor ve arkadaşlarla çay, kahve..vs derken bi bakmışım boş zaman kalmamış.

7) En son hangi kitabı okudun?
Haruki Murakami- Sputnik Sevgilim

8) Hayatında pişman olduğun bir şeyi anlatır mısın?
Öyle çok büyük pişmanlıklarım yok. Ancak yine de zaman zaman üniversitede başka bir bölüm mü okusaydım acaba diye düşünürüm.

9) Tuttuğun takım var mı?
Siyah beyaz ortak olmuş, kartal uçup kalbime konmuş J

10) Çantandan eksik etmediğin şeylerin bazılarını yazar mısın?
Çantamdan eksik etmediğim o kadar çok şey var ki…O yüzden hep ağır bir çanta taşırım. Örnek mi? Selpak, ayna, ağrı kesiciler, şemsiye, numaralı gözlük, ıslak mendil….abacccccc.

11) En sevdiğin içecek?
Yemekle aram çok iyi olmasına karşın içeceklerle o kadar iyi değil. O yüzden su diyorum geçiyorum.

12) Blogundan hiç para kazandın mı?
Hayır. Blogumu sadece hobi amaçlı tutuyorum ve geçmişe dair anılarıma yıllar sonra ulaşabileceğim bir araç olarak görüyorum. Dolayısıyla reklam, tanıtım gibi olaylara hiç sıcak bakmıyorum.

13 yorum:

  1. Çoğunu bilsemde, Beşiktaş olayı kalbimden vurdu :))

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi olmuş böyle bir mim seni daha yakından tanıma fırsatım oldu Gamzecim ;) Bu arada Sputnik sevgilim nasıldı? Sevdin mi? Ufak bi yorum alsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa Murakami okudum. Anlatımını sevdim ama kitabın sonu havada kalmıştı :(

      Sil
  3. Sizi biraz daha tanımış olduk böylece :) Ben de aktif futbol izleyen biri değilim ama gönlüm Beşiktaşta :)

    YanıtlaSil
  4. oooo italyanca ve seyahat evet yakışıır :)

    YanıtlaSil
  5. BEŞİKTAŞ bilmiyordum; daha da çok sevdim seni .❤😍❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biliyordum sizin Beşiktaşlı olduğunuzu, öpüyorum çok...

      Sil
  6. hehheeeee :)
    Sen geç yaptın ama bak ben de geç fark ettim yazdığını ;)
    Ne diyoruz ama geç olsun, güç olmasın :)))

    YanıtlaSil
  7. Google da aratırken blog yazarları tanıma mimini sizinde yapmış olduğunuzu gördüm ve keyifle okudum. Bugün bende bu mim hakkında paylaşım yaptım uğramak isterseniz beklerim. :) ...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil