4 Eylül 2018 Salı

İki Kitap ve Bir Film


Şekerfare… Bir Şebnem Burcuoğlu kitabı. Bu aralar Şebnem Burcuoğlu kitapları okuyarak stres atmaya çalışıyorum. Yazarın kitaplarındaki karakterler, komik cümleler beni güldürüyor. Ancak maalesef bu kitap aynı etkiyi bırakmadı. Güldürmek bir yana gülümsetmedi bile L Kitapta, senaryo yazarak film sektörüne adım atan genç bir kızın hikayesi anlatılıyor.
Diğer okuduğum kitap ise Osman Balcıgil’in Ela Gözlü Pars: Celile oldu. İlk defa bir Osman Balcıgil kitabı okudum ve çok sevdim. Kitapta, Nazım Hikmet’in annesi Celile’nin hayatı anlatılıyor. Yazar, Türkiyenin ilk kadın ressamlarından biri olan Celile’nin hayatını akıcı bir dille hikayelendirmiş. Okurken Celile’nin ailesine, sevgilisi Yahya Kemal ile olan ilişkisine ve oğlu Nazım Hikmet için verdiği mücadeleye tanık oluyoruz.
Yaz aylarında çok film seyretmememe rağmen geçenlerde Stajyer isimli filmi seyrettim. Başrollerini Anne Hathaway ve Robert De Niro’nun paylaştığı film çok sürükleyici olmasa da vakit geçirmek için idealdi. Film, genç yaşta büyük bir şirketin kuruluşuna imza atmış Anne Hataway ile onun yanında stajyer olarak işe başlayan 70’lerine merdiven dayamış Robert De Niro’nun iş birliğini konu ediyordu.
İyi haftalar…

8 yorum:

  1. Şekerfare benim içinde hiç çekici değildi. Hatta bir kitabı dasha çıkmış şimdilerde, alsam mı almasam mı düşünüyorum :/
    Stajer benim için de keyifli izlemelerdendi, sabun köpüğü bir film ama keyifli ♥

    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aldım yeni kitabını, okuyunca yazarım sana :) Ben de kocaman öpüyorum...

      Sil
  2. Şekerfare kitabı benim ilgimi çekmemişti zaten de güzel değilmiş:)

    YanıtlaSil
  3. Sanırım birinci kitap için bir çok kişi aynı fikirde, ancak Nazım Hikmet' in annesini anlatan kitap okumaya değer görünüyor. Tanıtım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok sürükleyici bir kitaptı.Şimdiden keyifli okumalar dilerim...

      Sil
  4. şekerfare okunuuur muuş :)

    YanıtlaSil