12 Kasım 2018 Pazartesi

Adı Gibi Şirin Bir Fırın

Geçtiğimiz hafta sonu Yaseminella ile kahvaltı için buluştuk. Bu sefer ki buluşma noktamız Galata’da yeni açılan Şirin Fırın oldu.
Şirin fırın, eski zamanların pastanelerini andıran bir mekan.
Kahvaltısı da oldukça doyurucu.
Yaseminellamla sohbetin bol bol tadını çıkardık. Sonrasında ise İstiklal’de biraz yürüyüş yaptık ve Cezayir Sokak’a uğradık. Uzun zaman olmuştu Cezayir Sokağa gitmeyeli. İlk açıldığı zamanlarda çok severdim, çiçekli girişi, şirin mekanları beni mutlu ederdi. Ancak bu gidişimde maalesef o sıcaklığı bulamadım.
Biraz daha sohbet edip anlatacaklarımızı tükettikten sonra ise ayrıldık. 

11 yorum:

  1. Ne cici yerler. Cezayir Sokağına gitmeyeli yıllar oldu benim de.Güzel bir gezi olmuş, keşke daha çok fotoğraf olsaymış oralara dair :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cezayir sokağını bu sefer çok sevemediğim için fotoğraf çekmek içimden gelmedi. Bi dahakine artık :)

      Sil
  2. Mekanı çok beğendim, özenli mekanların tüm şehir ve kasabalarımızda çoğalması dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. Pastane gerçekten şirinmiş adı gibi:)

    YanıtlaSil
  4. ayy şirin fırına gideyim. taze mi her şeey :) cezayir sokağı sevilmez muuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok valla ben bu sefer hiç sevemedim :(

      Sil
    2. hımmm pikuuu :) yazın daha hoş olabiliyoooğğ :)

      Sil
  5. Tam öğle saatinde bakmasaymışım iyiymiş bu posta :)))

    YanıtlaSil
  6. Eski tarz pastaneler çok hoşuma gider. Tarihi yaşarım gibi hissederim. Hani o seksenli yılların pasta limonata günleri :))

    YanıtlaSil