18 Mart 2020 Çarşamba

Öğle Arası Kaçamakları


Şu günlerde home office çalışıyoruz. Ancak bi kaç hafta öncesi öğle aralarında yoğun iş tempomuzdan kaçarak yeni yerler keşfetme başlamıştık. Bu keşifler hem rutin geçen günümüzü canlandırıyor hem de farklı lezzetlerle buluşuyorduk.

İlk keşfimiz Maslak oto sanayi içinde yer alan Markus oldu. Markus, hamburger ve kırmızı et ağırlıklı bir restoran. İçeri girdiğimiz anda dekorasyonu ile şaşkına döndük. Tamirci dükkanları arasında bu kadar hoş bir yer ile karşılaşmayı beklemiyorduk açıkçası.
Siparişimiz hamburger yönünde oldu. Gelen hamburger oldukça lezzetli olmasına karşın porsiyonu çok küçüktü. Bu bakımdan fiyat porsiyon dengesinin kurulamadığını düşünüyorum. Ancak cümlemin başında da söylediğim gibi lezzetine diyecek bir şey yoktu.
Başka bir gün ise yine oto sanayi içinde yer alan tosttuning isimli tostçuya gittik. Burası Markus gibi havalı bir konsepte sahip değil. Öte yandan dekorasyon, çevrenin profiline uygun olarak otomobil ve otomobil parçaları üzerine yapılmış.
Menüdeki tost isimleri de otomobil modellerinden seçilmiş. Açıkçası arabalara karşı çok ilgim yoktur. Öyle ki arkadaşımın arabasına 10 defa binsem markasını yine bilmem😊O yüzden aman aman dikkatimi çeken bir mekan olmadı. Buna karşın çevreye uygun bir konsept benimsemeleri hoştu.
Tostlar ise lezzetliydi.
İşte böyle…böyle…

10 yorum:

  1. maslak oto sanayi içinde çok gizli hazinler barındırıdı ben maslakta çalışırken ... demek ki hala var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet biz de yeni yeni keşfediyorduk.Artık bu süreci atlatınca devam ederiz umarım.

      Sil
  2. Mekanın birinden haberim vardı. konsepti ile çok konuşuluyor.
    İstanbul daydım da, bir yerlere gidemedim ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bu süreci atlattıktan sonra gitme şansın olur Tülin abla.

      Sil
  3. markus iyimiş, maslak pek yolum düşmüyo, gidiyim denişilklik olsun, o pattisler nefis hözüküyoooo, etli gibi hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle patatesi değil de annelerimizin yaptığı eciş bücüş patatesleri seviyorum :)

      Sil
  4. Her iki mekânı da daha önce kaydetmiştim. Salgın günleri bitse de gitsek:)

    YanıtlaSil