21 Nisan 2020 Salı

Evde Geçen Zaman

Bugün sanırım evde geçen 37.gün oldu. Bu süreçte market, eczane dahil hiçbir yere gitmedim. Öyle ki bahçeye bile inmedim. Burnumun ucunu dışarı çıkarmadan tam 37 gün geçti. En fazla güneşli havalarda terasa çıkıp biraz vakit geçiriyorum sonra hooop tekrar ev. Normal şartlarda çok gezen tozan biri olmama rağmen çok da problem yaşadığımı söyleyemeyeceğim. Hani bazı insanlarda olan çok sıkıldım, çok bunaldım olayı bende henüz başlamadı. Bunda tabi ki home office çalışmamın aktif olarak devam ediyor olmasının da rolü var. Sabah sekiz akşam beş aktif olarak çalışıyorum. Sonrasında bolca okuma, mutfakta vakit geçirme, spor…vs derken gün bitiyor.
Yazımın başında da bahsettiğim gibi mutfakta epey vakit geçirir oldum. Bir şeyleri karıp karıştırıp ortaya yeni bir şeyler çıkarmak çok hoşuma gidiyor.

Bir gün pizza yaptım. Hamuru biraz kalın olsa da oldukça lezzetli oldu.
Başka bir gün ise ekmek denedim. Virus olayından beri dışardan açık ekmek almıyoruz. Ya tanınmış firmaların çıkarmış olduğu poşetli ekmeklerden alıyoruz ya da ekmeği ben yapıyorum. Bazen nefis oluyor, bazen de eh idare eder deyip geçiyoruz.
Tabi tatlı yapmadan da olmazdı. Pratik bi şekilde yaptığım bardak lokumu, damakta çok hoş tat bırakan bir tatlı oldu.
Böyle işte...Gezsek tozsak da, evde vakit geçirsek de günler hızla geçiyor.İnşallah gelecek günler güzel ve aydınlık olur…

17 yorum:

  1. Benim de tek sosyalleşme aktivitem markete gitmek.:) Bende aşırı sıkılmadım ama sadece özlem var insanlara, bir yerlere gitmeye vs. İnşallah bir an önce sağlıkla atlatırız bu günleri.

    YanıtlaSil
  2. Hiç dışarı çıkmamana şaşırdım ve takdir ettim. Başlar da zor gelse de alıştık evde kalmaya gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dışarı çıkmamam şaşkınlık verici di mi :)) İnşallah bugünler geçince acısını çıkarırız.

      Sil
  3. Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar 😊🌼 Evet bu aralar hepimiz mutfaktayız 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  4. 1, 5 aydır bizde çıkmıyoruz. Belki 2 kere markete girmişimdir. Diğer ihtiyaçlar için Merter'i seçtik 😁 market kıyafetleri var onlarla gidip geliyor. Onun dışında evde. Evi seven biri olarak sıkılmadım ama yavaş yavaş gerginliklerim başladı. Sanırım biraz havaya ihtiyacım var hem benim hem kızın. Sonrada diyoruz ki, sağlıklı olalım da camdan, balkondan da alırız hava.
    Ellerin dert görmesin afiyet olsun canım. 🎈💋😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum bi gün bugünleri nasıl anlatacaz acaba?Şu günler bitsin de aylık buluşmalarımızın acısını çıkaralım bir an önce.

      Sil
  5. Evde olmak beni de pek olumsuz etkilemedi ama bunda nasıl olsa geçecek ve yine gezeceğiz duygusu hâkim. O umut ayakta tutuyor. Dilerim en kısa zamanda en net şekilde gerçekleşir.
    Ellerine sağlık Gamze. Her şey lezzetli görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoookk teşekkür ederim, kendinize dikkat edin.

      Sil
  6. İnşallah Gamzecim, inşallah ♥

    Ben de evde sıkılmayan gruptanım hatta markete gitmek zorunluluğum doğduğu zaman geriliyorum diyebilirim... Evde olmayı özlemişim. Keşke bu mecburiyetten olmasaydı ama :\

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şebo, doğru söylüyosun keşke mecburiyetten olmasaydı.

      Sil
  7. Yaptıklarınız çok lezzetli görünüyor. Özellikler pizza❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pizza biraz kalın oldu ama tadı lezzetliydi. Tarif de kolaydı :) Teşekkür ederim güzel yorumunuz için.

      Sil
  8. güzelmiş günlerin :) bardak tatlısı biliyodum ama bardak lokumu bilmiyodum :)

    YanıtlaSil
  9. Vakit bulursam uğrayacam blogunuza, ilginize teşekkürler...

    YanıtlaSil