9 Haziran 2020 Salı

Hala Evde Geçen Günler ve Yoga Sertifikası


Efendim hala evdeyim. Evet evet, tam 3 ay oldu. Daha ayakkabılarımı ayağıma geçirip bahçeye bile inmedim. Evde mutlu mesut hayatıma devam ederken bir yandan da online platformda sosyalleşmeye başladım. Geçtiğimiz hafta sonu yoga 101 derslerine katıldım. Sene başında yogaya başladığımdan bahsetmiştim. Ancak araya pandemi süreci girince yogaya da mecburi olarak ara vermek durumunda kalmıştım. Geçtiğimiz hafta yoga eğitmeni bir iş arkadaşım online yoga kursu düzenleyince fırsatı kaçırmadım ve derslere katıldım. Dersler, yoganın mantığını anlamam ve pozların nasıl yapılacağını detaylı olarak öğrenmem açısından çok faydalı oldu. Bir de üstüne arkadaşım bir tatlılık yapmış ve bize sertifika hazırlamış. O zaman değmeyin keyfimize…
Sonra başka neler yaptım? Tabi ki mutfaktaydım yine 😊 Öncelikle ramazan ayı içinde ramazan pidesi yaptım. Çok uğraştırıcı olduğunu söylemeliyim. Ancak lezzeti fırından aldığımız pideye epey yakın oldu.
Sonra ağzımız tatlansın diye supangle yaptım.
Bir de fırında kıymalı patates.
İşte evde günler böyle böyle geçiyor…

8 yorum:

  1. birine bağlı bişey yapmak pek benim tarzım olmadığından bir sabah '' başlangıç yoga ve esneme'' yazıp karşıma çıkan ilk video ile nefes alıp verdim ve esnedim. temiz düzgün kuş kondurmayan genç bir kadının videosu idi, şimdi zaten artık nefesler aklımda kendim uyanınca yapıyorum. üstüne biraz da salondan kalan hareketleri yaptım mı süper oluyor. tabii şu karantina dönemimi sanırım en çok sokakta geçirenlerden biriyim. işe de gittim seyahate de:)
    günaydın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Super sabahları hareket etmek mutlaka çok iyi geliyordu Handan. Tedbirli bir biçimde sokağa çıkıyorsan neden olmasın. Ben biraz obsesifliğe doğru gidiyorum sanırım :)

      Sil
  2. gelcem yine kundaliniiii :) bak feriha hanım da döndüüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa döndü mü Feriha hanım?Hemen geliyorum okumaya.

      Sil
  3. Evde kaldık aylarca evet :))

    YanıtlaSil
  4. oooo yogaaa pideee supangleee ve sondaki foto oooo :) şimdi o zaman doğaya çıkıp güneşi selamlama hareketi daparsııın :)

    YanıtlaSil
  5. tebrik ederim :) Yoga ayrı bir disiplin ve çok özendiğim ama pek becerikli olmadığım bir alan. O yüzden yapana hürmetim apayrı.:)
    Yalnız yemekler de mis gibi gözüküyor :)

    YanıtlaSil