26 Şubat 2021 Cuma

Şubat Ayından Geriye Kalanlar 1: İyi ki Doğdum:)

Severim bu kara kışın hüküm sürdüğü ayı. Belki kış aşığı olduğum için belki de doğduğum için orasını bilmem 😊 2 Şubat günü bir yaş daha büyüdüm ben. Pek bi sakin geçen eski yaşımı geride bırakarak yeni yaşıma adım attım.

Sabahın ilk saatlerinden gece yarısına kadar telefonum hiç susmadı. Arkadaşlarım, dostlarım kocaman bir iyiki doğdun dediler bana. Neredeyse bir senedir kimselerle görüşmüyorum. Hep derler ya “gözden ırak olan gönülden de ırak” olur. Ben gözden ırak olmuşum ama gönüllerden çıkmamışım. Günün sonunda bunu düşününce gözlerim dolu dolu başımı yastığa koydum.

Akabindeki hafta sonu da aile arasında küçük bir kutlama yaptık. Bu sene pek dışarı çıkamadığımız için sofraya biraz daha özendik. İlk defa kendi doğum günü pastamı hazılrladım ve dileklerle üfledim.
Hoş geldin yeni yaşım… Beraber güzel zaman geçirelim e mi?

17 yorum:

  1. Kova kardeşim sağlıkla nice yaşlara, bu yıl benim doğum günüm de hiç ummadığım biçimde uzaktan katılımlı geçip mutlu etti, sizinki de öyle olmuş. Dilerim bir dahakini özgürce, sevdiklerimiz ve dostlarımızla kutlarız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de nice mutlu seneler diliyorum. İnşallah seneye kalabalıklar içinde kutlarız. Bu arada Kova burcunun gücü adına :)

      Sil
  2. Doğum gününüz kutlu olsun :) bu yeni yaşınız önceki yaşlarınızdan daha güzel olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Nice güzel yaşların olsun inşallah sağlıkla doğum günün kutlu olsun canım benim sevgiler 🎈🎉😊🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.

      Sil
  4. Sağlıkla güzel yaşlara :)

    YanıtlaSil
  5. yeni yaşında işallah bol yurtdışı daparsın heyooooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy pek umutlu değilim ama napalım önce sağlık :)

      Sil
  6. Selam iyi ki doğmuşsunuz .Bende 1 şubat doğumluyum. Pasta mumlar bende yoktu. İçimde kaldı. Sizin masanıza kendime armağan edeyim. Ne güzel hazırlamışsınız. Mutlu sağlıklı yaşlar. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sizin de doğum gününüz kutlu olsun. Nice güzel yaşlar dilerim :)

      Sil
  7. Tekrardan sağlıklı, gezmeli nice yaş almalara Can'ım.
    Ne güzel sofra kurmuşsunuz öyle. Senin bu düzenlemelerine bayılıyorum.
    Sevgiyle opüyorum, iyi pazarlar şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşahım çok teşekkür ederim. Pandemi sonrası inşallah sana da güzel sofralar hazırlamak nasip olur. Öpüyorum kocaman :)

      Sil
  8. Çok çok çok mutlu yıllar diliyorum. Yeni yaşın güzelliklerle gelsin Sevgili Ceren...

    YanıtlaSil
  9. Çok özür dilerim Gamze. Niye Ceren yazdığımı hiç bilmiyorum:) Yazdım, yolladım ve tam o anda kafama dank etti. Tekrar özür diliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay olsun noolcak, bu tip şeylere hayatta takılmam. Sevgilerimle :)

      Sil