23 Temmuz 2019 Salı

Bomontiada’da Kahvaltı ve Ara Güler Sergisi


Bir kaç hafta evvel üniversite arkadaşım Hande ile Bomontiada’da güzel bir gün geçirdik. Sabahın erken saatlerinde Monochrome’da buluşup şahane bir kahvaltı yaptık. Mekanın pişili, mişili çok güzel bir kahvaltısı var, kesinlikle tavsiye ederim.
Kahvaltı boyunca eski yılları zaman zaman ansak da sohbetimizin ana konusu seyahatler oldu. İki seyahat sever şehirleri, ülkeleri masaya yatırdık.
Kahvaltı sonrası ise Bomantiada’da yer alan Ara Güler sergisini ziyaret ettik. 
Daha evvel Ara Güler ile ilgili yazılar okumama, belgeseller seyretmeme rağmen hiç bir sergisini ziyaret etmemiştim. Vefatına yakın müze haline getirilen bu mekan ile  Ara Güler fotoğrafları ile tanışmış oldum.
Yurdumuzdan insan manzaraları…
Eski fotoğraf filmleri… Bir zamanlar böyle film içeren fotoğraf makineleri kullanırdık di mi? 24’lü ya da 36’lı olurdu ve fotoğraf makinesi tatillerde ya da özel günlerde ortaya çıkardı 😊  
Ara Güler’in farklı açılardan çalıştığı fotoğrafları...
İşte böyle…Kahvaltılı, bol sohbetli sergili, güzel bir gün geçirdik. Sonrasında ben biraz alışveriş yaptım. Keyfim de oldukça yerindeydi ta ki akşam saatlerine kadar. Akşam saatleri ise küçük bir kaza yaşadım. Ayrıntıları bir daha ki yazımda paylaşmayı planlıyorum.

Şimdilik hoşçakalın…

5 yorum:

  1. Kahvaltı özenli ve çeşidi bol görünüyor, hele pişi varsa en sevdiğim olur :) Afiyet olsun size :)
    Ara Güler hep bildiğim ama incelemediğim bir sanatçı. Siz paylaşınca araştırdım. Müzesini görmeyi çok isterim.
    Çok geçmiş olsun, umarım sağlık açısından birşeyiniz yoktur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvaltısı harikaydı. Yok yok, şimdi çok iyiyim, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. merhaba deepcim den buldum sizi takipteyin siz de beni ziyaret etmek isterseniz eğer https://duvartakvimi.blogspot.com adresim...sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  3. kahvaltı daha güzelmiş :) geçmiş olsuun :)

    YanıtlaSil