30 Kasım 2020 Pazartesi

Günler Geçerken

Bu sene blog yazısı yazma bakımından en verimsiz yılım oldu. Pandeminin etkisi ile sosyal hayatım zayıflayınca ortaya çıkan yazı sayısı da azaldı. Bir de üstüne iş yoğunluğu eklenince iki satır bişi karalayamaz oldum.

Peki geçen bu süreçte neler yaptım? Öncelikle haftaya planlarımı yaparak başlıyorum. Renkli kalemler, motive edici notlar, güzel ajandalar biz beyaz yakalıları epey destekliyor. Pazar akşamı yaptığım planlar hafta ortasına doğru ortaya çıkan acil işler nedeni ile sekteye uğrasa da planlı çalışmak bana iyi geliyor.

Sabah gün yeni ağarırken çoktan evde PC başında yerimi almış oluyorum. Vecihi kapaklı not defterim de beni her daim gülümsetiyor. Vecihi, türk sinemasında en sevdiğim karakterlerden biri. Vecihi sevmeyen var mı yahu?

Sonrası ise tüm gün mail okuma, mail cevaplama, telefonla konuşma, toplantılara iştirak etme yani kısacası çalış çalış çok çalış.

Çalışma haricinde ise kitap okuyorum, film seyrediyorum, spor ve yoga yapıyorum ve mutfakta bişiler hazırlıyorum. Kısacası evde kendimi oyalıyorum. Ha bu arada bi kaç tane de puzzle bitirdim.

Hafta sonları ise yürüyüşe çıkmaya devam…Bir ara Atatürk Arboretumu’na gittik. Bi sonraki yazıda oradan bahsetmek istiyorum.
Herkese güzel haftalar...

13 yorum:

  1. evden çalışıyorsunuz sanırım.. arboretum yazınızı bekliyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ev çalışmasına devam ediyoruz, çok yakında geliyor yazım :)

      Sil
  2. Evden çalışıldığında insanlar düşünüyor ki daha az çalışacağız aksine daha çok efor sarfediyorsunuz uzaktan çalışırken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten öyle... Mesai saati kavramı bozuluyor :) Ancak şirketimiz evimizde güvenle çalışma imkanı tanıdğı için de mutluyuz tabi ki.

      Sil
  3. haha defter gerçekten şahaneymiş :)

    YanıtlaSil
  4. Bu hafta ben de yeniden evde çalışma ortamına geri döndüm. Ve evet evde çalışmayı ben kesinlikle çok sevdim. Daha düzenli çalışıyorum. Sosyal iletişimim sıfırlanıyor sadece.

    Vecihi ♥ ben
    Hakikaten kim sevmez ki onu ;)

    Mutlu bir hafta diliyorum ♥

    YanıtlaSil
  5. Not yazmalar , keyifli planlar ve tabiki kitap okumak ... Beni de en çok rahatlatan aktivitelerden . Küresel bir salgının tam ortasında birer seyirciyiz ve bu günler bittiğinde , her şey normale döndüğünde bugünleri hatırlayabilmek için daha çok yazmalıyız . Bende sizi bloğuma beklerim .Mutlu haftalar diliyorum . Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. İlk fırsatta blogunuza gelmeye çalışacam.

      Sil
  6. Bir süre daha yaklaşık 9 aydır süren rutinde devam edeceğiz:)
    İyi haftalar Gamze...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle... Umarım önümüzdeki yaz her şey normale dönmüş olur.

      Sil
  7. son foti nefis yaa. ne güzel evden çalırken böyle keyif alman defter kalem filan. evde ama keyifli geçiyo günlerin işteğğğğ :) feriha hanım yeni bölüm de geldii. bu öykü sariyerde balıkçıda geçiyo. o balıkçı da gerçek zateen :) ilk bölümde feriha hanım balıkçıya geldi, ikinci bölümü okudun, özetti, şimdi üçüncüyü yazdıım :)

    YanıtlaSil