3 Ekim 2023 Salı

Yine Bir Tatil Yazısı

Aslında amacım Almanya seyahati yazılarını tamamlayınca biraz İstanbul yazıları yazmaktı ama iş yoğunluğumdan bir türlü fırsat bulamadım. Geçtiğimiz hafta ise deniz, kum ve güneş ile buluşmak için Ege kıyılarındaydık.  Bu yüzden İstanbul yazılarının önüne tekrar bir tatil yazısı koyuyorum 😊

Gezmeli, görmeli, yeni lezzetler ile tanışmalı tatilleri çok seviyorum. Binlerce adım atsam da, oradan oraya koşturup yorgun bir şekilde İstanbul’a dönsem de beden yorgunluğumun aksine zihnim çok dinlenmiş oluyor. Öte yandan tuzlu su ile buluşup, hiçbir şey yapmadan uzanıp sadece kitap okuyup lezzetli kokteylleri tadarak vakit geçirdiğim tatiller de bana çok keyif veriyor. İşte bu tatil de tam öyle bir tatildi.

Çoğunlukla sabahları gün doğarken uyandım. Henüz alacakaranlık iken bol bol yürüyüş yaptım. Sonrasında güzel bir kahvaltı ve kahve keyfi…

Tuzlu suyu çok özlemişim. Denizde kimseler yokken sabah erken saatler de kulaç atmak harikaydı.

Bizim için artık tatil ritüeli olan tavla maçları da tatilin kaçınılmaz bir parçasıydı.

Sürükleyici, gözlerimi ayıramadığım kitaplar okudum. Bir ara bir blog yazısı yazacağım okuduğum kitaplar için. Uzun zaman oldu burada kitap yazısı paylaşmayalı.

Veee nefis gün batımları…

Şimdi yeniden İstanbul’dayım, siz bu yazıyı okurken kim bilir ben hangi maili cevaplıyor olacağım:) Keyifle kalın…

2 yorum: