31 Ağustos 2023 Perşembe

Nürnberg ve Dönüş Hazırlığı

Kısa bir yürüyüşün ardından şehrin renkli evleri ile ünlü sokağındayız. Evet, sokak güzel ama benzeri bizim Balat’da da olduğu için çok fazla etkilenmiyoruz:)

Birkaç fotoğraf çektikten sonra bu sefer yokuş yukarı tırmanmaya başlıyoruz. Amacımız Albrecht Dürer meydanına ve kaleye ulaşmak. Meydana geldiğimiz anda bizi ünlü ressamın evi ve önündeki sevimli tavşan karşılıyor.

Albrecht Dürer’in evi müze durumuna getirilmiş ve ziyarete açık. Ancak çok da fikir sahibi olmadığımız bu ressamın evini görmek ilgimizi çekmiyor.  O yüzden kaleye yöneliyoruz ama önce kahve molası.

Kaleye giriş ücretsiz ve kalenin harika bir bahçesi var.

Papatyaların güzelliği :)

Seyir terasına ulaştığımızda Nürnberg’in güzel evlerini bir de tepeden görmüş oluyoruz.

Sonrasında ana meydana tekrar dönüyoruz. Bu sefer yine bir mola verip sıcak çikolata ve buraya özgü Nürnberger Lebkuchen tatlısını deniyoruz.

Gözümüzün önünde sıcacık yapılıp servis edilen bu tatlılara bayılıyoruz.

Veee artık dört günlük seyahatimizin sonuna geliyoruz ve yurtdışında yapmayı en çok sevdiğimiz şeylerden biri olan market alışverişi ile gezimizi sonlandırıyoruz.