10 Temmuz 2024 Çarşamba

Mayıs Ayı Özeti

Evet evet bir önceki yazımda Mayıs ayı için özet şeklinde değil konu konu yazılar çıkaracağımı söylemiştim. Sözüm hala geçerli 😊 Önce özet geçmeyi planlıyorum sonrasında da iki ayrı yazı gelecek kısmetse.

Mayıs ayı bilgisayar başında çok mesai harcadığım bir ay oldu. Bir yandan çalıştım bir yandan da yılbaşında aldığım çikolatamı yerken ne çabuk geçti yılın beş ayı diye hayıflandım.

Ay içinde mezun olduğum lisemin pilav günü oldu. 25 sene olmuş mezun olalı. Denize nazır okulum hala çok güzel. Pilav gününde okulumun bahçesinde dolaştım, sınıflarına girip çıktım ve arkadaşlarımla hasret giderdim.

Lezzetli pilavı da tabii ki unutmamak lazım.

Lezzet demişken evde de ayın ürünü sebzeli poğaça oldu. Poğaça bile olsa sebzeli olduğu için sağlıklı sayılır di mi? 😊

Mayıs ayında günlerden bir gün ise yine kitap / kahve günü oldu. Çantama kitabımı attım ve soluğu Nişantaşı Minoa’da aldım. Sessiz sakin bir köşede kahvemi içerken okuduğum hikayeye dalıp gittim.

Bu aya bir de Balat ve Bursa gezisi sığdırdım. Bu gezileri ayrı bir yazıda anlatmak istiyorum. Şimdilik hoşçakalın.

2 yorum:

  1. sebzeli poğaça bakayım bi tarifine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasik poğaça aslında... Sadece hamuruna yeşil biber, kapya biber, dereotu, maydanoz ekleniyor :)

      Sil