11 Mart 2021 Perşembe

Filmler…

Son zamanlarda birbirinden güzel üç film seyrettim. Hepsini sırasıyla paylaşmak istiyorum.

İlki Cep Herkülü : Naim Süleymanoğlu… Ünlü halterci Naim Süleymanoğlu’nun hayatını anlatan filmden aslında çok bişi beklemiyordum. Sonuçta konusu bilindik bir hikayeydi. Ancak film ilk dakikadan son dakikaya kadar kendini heyecanla seyrettirdi. Oyunculuklar harikaydı. Filmin her karesi heyecan ve duygu yüklüydü. Filmi seyredecekler şimdiden mendilleri hazırlasın.

İkinci seyrettiğim film Downtown Abbey oldu… Aslında film yıllarca süren bir tv dizisinin filmi. İngiltere’de soylu bir ailenin kraliçeyi evinde ağırlamasını ve akabinde yaşanan olayları anlatıyor. Yer yer komik yer yer de dram olan filmi beğendim. Dizisini hiç seyretmemiş olmama rağmen filmi seyrederken hiç yabancılık çekmedim.
Edebiyat ve Patates Kabuklu Turta Derneği filmi ise tavsiye üzerine seyrettiğim bir filmdi. İkinci dünya savaşında nazi işgali altındaki bir İngiliz kasabasında yaşanan olayları anlatıyor. Filmde oyunculuklar güzel, görüntüler etkileyici yalnızca zaman zaman durağanlıklar var. Bunlara takılmam derseniz bu filmi de tavsiye ederim.
İyi seyirler…

6 yorum:

  1. naim'i ben de beklentisiz izlemiştim ama üzeri çıkmıştı

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ben de beğendim ama zaman zaman sıkıldığım noktalar da oldu :)

      Sil
  3. Downton Anney dizisini seyretmiştim, filmine nedense elim gitmedi hâlâ. Oysaki diziyi çok severim. İyisi mi en yakın zamanda izleyeyim:)
    Teşekkürler, sevgiler Gamze.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi seyrettiyseniz belki filmi sevmeyebilirsiniz. Çünkü dizi izleyicileri pek iyi not vermemiş :) Yine de şimdiden iyi seyirler...

      Sil