9 Mart 2021 Salı

Şubat Ayından Geriye Kalanlar 3: İş, Örgü,Yoga ve Boza

Doğum günüydü, kardı derken Şubat ayı da bitti gitti. Ay boyunca oldukça yoğun çalıştığımı söyleyebilirim. Zaten evden çalışmaya başladığımızdan beri mesai saati sabah başlıyor ama akşam 17:00’de bitmiyor:) Tabi ki evin güvenli ortamında çalıştığımız için buna da şükür diyoruz.

Artık yeni bir hobim var ; örgü örmek :) Youtube’daki videoları seyrederek kendi çapımda örmeye başladım. Henüz çok acemi bir örgücü olduğum için yalnızca bere örebiliyorum. 4-5 tane bere ördüm. Annem yakında pazarda ördüklerini satışa çıkaracaksın galiba diye dalga geçiyor benimle 😊
Bu arada yogaya da devam ediyorum. Kabul bazen çok üşenip kaytarıyorum. Ancak zaman ayırdığım her seans sonrası iyi ki bugün yoga yaptım diye içimden geçiyor ve çok iyi hissediyorum.
Bunların haricinde Şubat ayında bol bol boza tükettim. Malum bozanın seveni de çok sevmeyeni de. Ben sevenlerdenim. Şöyle leblebili, tarçınlı boza sevenler burada mı?

4 yorum:

  1. hangi marka boza alıyon, güzelmiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vefa alıyorum :) Güzel ama tabi sonuçta şişelenmiş boza. Vefa'da gidip içilenin lezzeti bi başka :)

      Sil
  2. Yünlerin rengine bayıldım. Artık çok çeşit yün var ama renk tonlarını beğenmekte güçlük çekiyorum bu seferde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de seçim yaprken çok zorlandım. Bu yünler elimde çok eskiden dekorasyon amacı ile aldığım yünlerdi. Şimdi daha hoş renkte yünler sipariş ettim :)

      Sil