14 Haziran 2022 Salı

Çok Uzun Zaman Oldu Değil mi?

Bir seneyi geçmiş buralara uğramayalı. Önce pandemin getirdiği asosyallik sonra da işlerimin aşırı derecede yoğunlaşması buralardan uzak kalmama neden oldu. Tamam kabul, biraz da tembellik ederek yazmadım:)

Şimdi dönüp geriye bakalım ve bu yıl benim için nasıl geçmiş kısa bir özet geçelim. Öncelikle pandemi boyunca yani birkaç hafta öncesine kadar hep evdeydim. Abartmıyorum tek bir arkadaşımla görüşmedim, dışarda bir fincan kahve dahi içmedim. Bu süre zarfında inanılmaz derecede yoğun çalıştım öyle ki bazı günler dışardaki havadan bile haberim olmadı. Zaman zaman çok strese girdim zaman zaman da işleri bitirmenin keyfini yaşadım:) Böyle böyle yuvarlanıp gittim işte…

Hafta sonlarını ise yürüyüşle geçirdim. Daha çok baba kız yaptığımız bu yürüyüşlerde Emirgan Korusu ikinci evimiz oldu diyebiliriz.

Lale festivalinden….

Kış aylarında koru genelde sessizdi. Bizim gibi yürüyüşe çıkmış birkaç kişinin haricinde en büyük eşlikçimiz bu minnoşlardı.

Bir de dumanı üzerinde tüten kahvelerimiz...

Çalışma ve yürüyüşün haricinde pandemide edindiğim mutfak alışkanlığımı devam ettirdim. Yeni tarifler denemek bana çok keyif verdi.

Kitaplar okudum, evde yoga yaptım, spor yaptım, örgü bile yaptım daha ne olsun :) Şimdi yeniden hayata karışma zamanı…

11 yorum:

  1. eveeet evdeydin sen pandemide hep diyordun :) emirganda yürümek huzur yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçi işler epeyi oyalamış ama bu kadar çıkmayıp sıkılmamak takdire değer sevgili Gamze. Ben de evde vakit geçirmeyi severim ama yine de çok bunaldım:) Madem hayata karışma zamanı... Bol bol güzellik diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bende aynı senin gibi uzun bir aradan sonra tekrar Merhaba dedim buralara.....İnsan özlüyor yazmayı, bir şeyler paylaşmayı..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ay dönmüşsün :))
    Merhaba canım ❤️

    YanıtlaSil
  5. Emirgan daki lale bahçelerini sakin zamanda gezmek şahane olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Normalde lale zamanı çok kalabalık oluyor ama havanın biraz puslu olması ve sabah saatleri gezmek için çok güzel bir imkan hazırladı.

      Sil
  6. Ben de çooook uzun bir aradan sonra dönüş yapma kararı aldım bloga. Okuma listesinde yazılarınızı görünce bir selam edeyim istedim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. İlk fırsatta geleceğim blogunuza, siz de hoş geldiniz yeniden :)

      Sil