29 Aralık 2022 Perşembe

2023

Koskoca bir yılın bitmesine sayılı günler hatta saatler kaldı. Zaman ne kadar hızlı geçiyor değil mi? Ne vakit Pazartesi oluyor, ne vakit Cuma oluyor hiç anlamıyorum. Zaman uçuyor dedikleri bu olsa gerek.

Kendi açımdan 2022 yılının değerlendirmesini yapacak olursam covide yakalanma stresimin bittiği, çok yoğun çalıştığım ama araya iki tane de tatil sığdırmayı başardığım bir yıl oldu diyebilirim. Yıl genelinde enerjim yüksek olmasına karşın son haftalarda ise bazı durumlardan ötürü biraz burukluk hissettim. Napalım herşeyin hayırlısı diyorum ve 2023’ün daha güzel bir yıl olarak gelmesini diliyorum.

Yeni yıldan beklentilerim var mı? Tabii ki var ama beklentilerim çok da somut şeyler değil. Öncelikle sağlıklı bir yıl geçirmek istiyorum. Son üç senede gördük ki sağlıktan daha önemli bir şey yok. Sağlığımız yerinde olursa geri kalan her şey olur.

Aldığım kararlarda daha cesur olmak istiyor ve “elalem ne der” kalıbına takılmak istemiyorum. Son zamanlarda fark ettim ki bir çoğumuz elalem ne der, aman hakkımda ne düşünürler, şöyle derler, böyle derler gibi düşünceler yüzünden istemediğimiz bir döngünün içinde sıkışıp kalıyoruz. Örneğin; iki kere iş değiştirdik ve yeni işimizde mutlu değiliz buna rağmen dikiş tutturamıyor imajı yaratmamak için o işte kalmaya devam ediyoruz. Ya da ilişkimizde mutlu değilken bir önceki ilişkisinde de yapamamıştı denmesin diye, geçimsiz damgası yememek için zorla o ilişkinin içinde kalıyoruz. Oysa elalem ne der diye aklımızdan geçenleri  “o elalem” yalnızca üç gün konuşuyor hatta insanların gündemi o kadar yoğun ve değişken ki belki üç gün bile konuşmuyor. Fakat biz buna takıldığımızdan ötürü bizi mutlu etmeyen bir işin, ilişkinin ya da evliliğin içinde kalmaya direniyoruz. Belki 3 gün sürecek bir dedikodu yüzünden kendimizi yıllarca mutsuzluğun içine hapsediyoruz. O zaman insanların söylemlerine kulak tıkadığımız ve daha cesur kararlar aldığımız bir yıl olsun :)

Son üç senemi hep evde geçirdim. Bu sene artık sosyalleşmeye hazırım. Bol muhabbetli, kahkahalı, keyifle akan bir yıl olsun…

Ah bir de öğrenme sevdam… Kendimi bildim bileli yeni şeyler öğrenmeye çok açım. Hiç bitmiyor bu sevdam. Bu sene de bol bol araştırdığım ve hayatıma yeni şeyler kattığım bir yıl olsun.

Sonuç olarak sağlıklı, cesaretli, bol kahkalı ve kendimizi geliştirdiğimiz bir yıl dilerim. Herkese şimdiden mutlu yıllar…

4 yorum:

  1. iyi seneler gamzecim, sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  2. Elalem ne der diye diye yalnızca onların istedikleri hayatı yaşıyoruz yaşamak dediysem sabah kalk akşam yat. Ne yaparsak yapalım beğenmez o elalem. Mutlu bir yıl dilerim size umarım istedğiniz her şey gerçekleşir :)

    YanıtlaSil