9 Aralık 2019 Pazartesi

Bir kez Daha Zihni Göktay’ı Alkışlamak


Tiyatronun gerçekten ciddi bir emek ve gönül işi olduğunu düşünüyorum.  Bu işin en ünlü emektarlarından biri de kuşkusuz Zihni Göktay. Sanatçıyı yıllar evvel ilk kez Lüküs Hayat oyununda seyretmiş ve inanılmaz derecede çok beğenmiştim. Yıldız Kenter ile beraber en beğendiğim tiyatro oyuncuları arasında yerini almıştı. Geçtiğimiz sene ise Hisse-i Şayia oyununu seyretmiş ve bir kez daha hayran kalmıştım. Usta oyuncuyu bu sene de seyredebilmek için sezon başından beri bilet kovalıyordum ve sonunda mutlu sona erdim.
Bu sefer seyrettiğim oyunu ise Cibali Karakolu oldu. Cibali Karakolu’ndaki emniyet görevlisi karakterini daha önce Muammer Karaca ve Nejat Uygur oynamış. Şimdilerde ise bu karaktere Zihni Göktay hayat veriyor. Aldatma üzerine kurulu olan oyun, tamı tamına 3,5 saat sürüyor ve seyirciyi hiç sıkmadan ilerliyor. Zihni Göktay ise muhteşem bir doğaçlama ile oyun sergiliyor ve finalde de alkışların en büyüğünü alıyor.
İstanbul’da olanlara ve yolu İstanbul’a düşecek olanlara bu oyunu kesinlikle tavsiye ederim. Sanatla ve keyifle kalın..

6 yorum:

  1. zihni göktaay biricik yaa :) cibali karakoluuu netten izlemiştim. nejat uygur çok komiiik :)

    YanıtlaSil
  2. Lüküs Hayat Ankara da DT tarafından sergileniyor ve kapalı gişe oynuyor. Zihni Göktay sız üstelik. Bir de usta oyuncu olsa ne olurdu kimbilir. O müthiş bir oyuncu.
    Sanatla kalmaya çalışıyorum ben de canım. Bu arada 25 Aralık da Lüküs Hayat tayım inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifli bir seyir olmuş,sevgiler :)

    YanıtlaSil