31 Aralık 2019 Salı

Hoşçakal 2019


2019’u uğurlamaya hazırlandığımız şu saatlerde yılın değerlendirmesini yapmak boynumuzun borcu oldu. Bakalım nasıl geçti 2019?

Yıl inanılmaz bir iş yoğunluğu ile başladı. Hatta öyle ki yılın ilk 3 ayı yoğunluktan aklımı kaybedeceğimi düşündüm. Çok çalıştım, çok çalıştım, çok çalıştım. Tabi arada sosyalleşmeler de oldu ama kafam hep doluydu.
Nisan ayında ise ailemle beraber senenin ilk seyahatini gerçekleştirdik. Napoli ve Amalfi kıyılarını baştan sona gezmek benim için çölden sonra vahaya ulaşmak gibiydi.
Sonra yaz geldi. İçimiz ısındı ama ben fazla ısınmaya gelemediğim için biraz soğuğa kaçtım ve Rusya’nın kapısını çaldım. 1 hafta boyunca başta Saint Petersburg ve Moskova olmak üzere çeşitli Rus şehirlerini gezdik.
Öte yandan yaz döneminde bir de tatsız bir olay yaşadım. En yakın arkadaşımla aramda bir sıkıntı oldu. Günlerce üzüldüm hatta aklıma geldikçe hala üzülürüm. Sanırım 2019’da beni en çok yaralayan durum bu oldu.
Ve bayram… Bayrama Budapeşte’de merhaba dedik.  Yıllar evvel bir Budapeşte seyahati gerçekleştirmiş ama puslu havadan ve koşturmacadan pek bişi anlamamıştık. Bu sene ise şehrin tadını sonuna kadar çıkardık.
Sonra yeniden sonbahar geldi ve o da ne ? Ben daha ayağımı tuzlu su ile buluşturmamıştım. Eylül’ün sonunda nihayet bu keyfi de yaşadım.
Artık tatiller bitti dediğimiz noktada ise sürpriz bir kaçamak yapıp ne zamandır merak ettiğimiz Eskişehir’i gördük.
Sene boyunca ise arkadaşlarımla bol bol buluşup keyifli zamanlar geçirdim.
Damak çatlatan lezzetler denedim. Ki bu bana 2-3 kilo olarak döndü. “Ben her şeyi yerim ama kilo almam” tezim de buraya kadarmış 😊
Güzel kitaplar okudum. Bu sene ayda 2 kitap bitirebildim. Çok fazla olmasa da yine de kendimi başarılı buluyorum.
Film ve tiyatro…Maalesef 1-2 kez sinemaya bi kaç kez de tiyatroya gidebildim. 2020 için daha umutluyum. Öte yandan hayatımda ilk kez harika bir bale gösterisi seyrettim.

Özetlemek gerekirse 2019 ben de çok iz bırakacak bir sene olmadı. Ancak çok şükür büyük kayıplar ve sağlık problemleri de yaşamadım. O yüzden sağlıcakla hoşçakal 2019.

16 yorum:

  1. Özetle acısıyla tatlısıyla yeni yılı karşılayacaksınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükürler olsun ki çok acı bişi çok yaşamadım. İnşallah 2020'de güzel gelir...

      Sil
  2. Dolu dolu bir yıl olmuş ne güzel. Sağlıklı ve mutlu bir 2020 diliyorum, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. Me mutlu bol gezmeli keyifli bir yıl olmuş.
    Mutlu ve sağlıklı bir yıl dileklerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben de size güzel bir yıl diliyorum :)

      Sil
  4. Daha ne olsun, enfes bir 2019 geçmiş gitmiş. Valla 2020 nin işi zor :) Umarım "EN" lerin olduğu bir yıl olur sizin için. Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel gezmeli bir yıl olmuş :)
    Evet fazlasıyla çalışıyorsun umarım karşılığını alırsın güzel arkadaşım :)
    umarımda arkadaşın ile yaşadığın sorunu bir an önce atlatırsın :)

    YanıtlaSil
  6. E, daha ne olsun dimi? Ben de bir bilançosunu yaptım bu akşam. Ama bakıyorum da sen benden daha çok gezmiş, oh iyi etmişsin.
    2020 daha daha güzel olsun canım.

    YanıtlaSil
  7. Seyahatlerle dolu güzel bir yılı geride bırakmışsınız. Yeni yılın da sizin adınıza dolu dolu geçmesini dilerim, mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  8. oh damak çatlatmak güzeeel :) arkadaşın kötü olmuş. iyi gezdiniz hıhım. en güzeli bencesi amalfi gezinizdiii :) bu yıl da çok çok gez ailenleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Amalfi gezimiz güzeldi ama favorim Budapeşte gezimiz oldu :)

      Sil