26 Aralık 2019 Perşembe

Köfteci Mustafa, Kapalıçarşı ve Day Day Pastanesi


Hafta sonu Ayça ile buluşup Eminönü, Beyazıt tarafında zaman geçirecektik. Ancak Ayça’nın acil bir işi çıktı. Bunun üzerine o günkü planda bana annem eşlik etti.

Tahtakale’den adımımızı attık ve Mısır Çarşısı, Şark Han, Marpuççular….filan derken Kapalıçarşı’ya vardık. Burada ilk durağımız uzun süredir methini duyduğum Köfteci Mustafa oldu. Köfteci Mustafa, Mercan’da yer alan salaş bir köfteci.
Köfte -piyaz siparişi ile karnımızı güzelce doyurduk. 
Sonrasında Kapalıçarşı’da biraz dolaştık. Her zamanki gibi Kapalıçarşı’nın o tarihi havasından inanılmaz keyif aldım.
Eve dönüş yoluna geçtiğimiz zaman ise Day Day Pastanesi’ne uğradık. Bu pastaneye internette dolaşırken rastlamıştım. Acıbadem ve elmalı kurabiyeleri meşhurmuş. Ancak biz gittiğimizde çok sevdiğim acıbadem kurabiyesi kalmamıştı. Bunun üzerine sadece elmalı kurabiyesinden alarak günü sonlandırdık.
Ağzıda dağılan nefis bir kurabiye. Yolu o taraflara düşenlere kesinlikle tavsiye ederim.
Keyifle ve keşifle kalın…

12 yorum:

  1. Day daya bende istanbula geldiğimde uğramak istiyorum.
    Keyifli gezmeler

    YanıtlaSil
  2. Keyifle gezmeler dilerim çok güzel yerler :)

    YanıtlaSil
  3. İsmini çok sevdim pastanenin :)) Ne hoş bir anne kız günü olmuş, keyifli gezmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Day day, Ermenice dayı anlamına geliyormuş. Zaten pastane, Ermeni bir aile tarafından kurulmuş.

      Sil
  4. Ay nasıl da aynı lezzetleri seviyoruz canım.
    Acıbadem kurabiyesi ve elmalı.... yanında kahve de olsun ama :)

    YanıtlaSil
  5. Köfteci Mustafa emmiye gidebilirim ilk firsatta araa ara İstanbul beni cagiriyor

    YanıtlaSil
  6. oleey saool keşifçiiii :) day day ve köfteci mustafa pekiiiii :)

    YanıtlaSil
  7. Day day ı ben de duymuştum. Elmalı kurabiyesi varsa hele kesin uğramak gerekir:)

    YanıtlaSil