4 Aralık 2019 Çarşamba

Kadıköy'de Bir Gün


Geçen hafta sonu lise arkadaşım Ayça ile Kadıköy’de buluştuk. Sabah saatlerinde motorla Anadolu yakasına geçtim. Motor yolculuklarını çok seviyorum. Denizi seyretmek, içerdeki tost kokusu, şıkırdayan çay kaşıklarının sesi neden bilmem ama bana huzur veriyor.
İlk önce Moda’da yer alan Zapata isimli mekanda kahvaltı yaptık. Evet, İstanbul kalabalık, gürültülü, trafikli bir şehir ama bu şehirde yaşamaktan mutluyum. Çünkü keşif noktaları hiç bitmiyor. Yeni mekanlar keşfetmekte ve damağımızın yeni lezzetlerle buluşmasında hiç sınır yok. Zapata da yeni keşfettiğimiz bir mekan oldu. Mekanın kahvaltısı çok güzel ama ambiyansı sıradan diyebilirim. Öte yandan sohbetimiz ambiyansın sıradanlığını unutturdu.
Akabinde Kadıköy sokaklarında dolaşmaya başladık. Her ne kadar Avrupa yakasını Anadolu yakasına göre daha çok sevsem de Kadıköy’ün hakkını vermek gerekiyor. Hakikaten çok keyifli bir semt.

Sokakların tadını çıkardıktan sonra Kropka Cafe’de kahve ve tatlı  molası verdik.
Böylece güzel bir günü daha bitirmiş olduk.

10 yorum:

  1. Kadıköy uzun zamandır gitmiyor :) senin bu güzel resimlerle anlatınca gidesim geldi :) en kısa zamanda bir Kadıköy turu yapayım :) Afiyet olsun canım benim :) Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  2. Gezmek için gelince evet güzel şehir. Ama orada yaşamak bana göre değil :)

    YanıtlaSil
  3. Uzun zamanlarımın geçtiği yerler.. ne güzel oldu bu ziyaret benim için de :))

    YanıtlaSil
  4. zapata kropka pekiiiii ben de avrupa yakasıcıyım hayat orda beee ama anadolu tatil gibi yaniiii :) kadıköy moda en sevdiğim yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel tatlar ve eski bir arkadaşla güzel bir gün olmuş gerçekten. Hele son kare :)

    YanıtlaSil
  6. İstanbul a gelipte Kadıköy ve Moda ya uğramadan gitmem imkansız gibi bir şey benim için. Hele vapura binmek...size katılıyorum ayrı bir dünya :)

    YanıtlaSil