27 Aralık 2019 Cuma

Yılbaşı Pazarı, Fıccın ve Viyana Kahvesi


Saint Antuan Kilisesi’nin bahçesine bir yılbaşı pazarı kurulmuş. Arkadaşım Melek ile Taksim’de dolaşırken bu pazara da uğradık. Açıkçası pazardan çok da keyif almadım. Çünkü bahçe çok küçüktü ve tezgahların önünde duracak bir alan bile oluşmuyordu. Ayrıca çadırlar da yeni yıl neşesini yansıtmıyordu. Buna rağmen bazı tezgahlarda ise hoş şeyler satılıyordu.

Örneğin; mis kokulu mumlar…
Minik hediyelikler….
Yılbaşı pazarı sonrası epeydir gitmediğim bir restorana Fıccın’a gittik. Uzun süredir yemediğim meşhur mantısının lezzeti hiç değişmemişti.
Akabinde ise son günlerde çok popüler olan Viyana kahvesinde tatlı ve kahve molası verdik.

10 yorum:

  1. Swissotel'deki pazar çok güzel Gamze. Bileti pahalı olduğu için ben gitmedim, kardeşim ailesiyle gittiği için biliyorum. Gerçi bilet fiyatına konserler de dahil. Meraklısı değerlendirebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya güzel miydi gerçekten?Gitmek isterdim ama orada zaten alışveriş yapacağız bi de bilete yüksek ücret ödemek sıkıntı :(

      Sil
  2. aynı mantıyı Moğolistan sergisinde Moğol hanımlar yapmış ve ikram etmişlerdi.
    Güzel bir gün olduğu belli canım. Hep böyle geçsin günlerin . Arkadaşla, sevgi ve afiyetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten burası bir çerkes restoranı Tülin abla. Mantı da bir çeşit kafkas/çekes mantısı. Moğol mutfağında da olması beni şaşırtmadı :)

      Sil
  3. Fıccın'ı merak ettim, mantı sever olarak :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni yıl için kurulan binbir çeşit renk renk satılan ürünlere bayılıyorum. Renk canlılık katıyor hayata, minik bir parça da alsam mutlu ediyor beni :)) Keyifli bir gezi olmuş. Mantı da leziz görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen beni de mutlu ediyor :) Mutlu seneler diliyorum...

      Sil
  5. fıccın pekuuuu :) antuanda bir yılbaşı gecesi geçirdiydim yaa bikaç yıl önceee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fıccın'ı dene mutlaka Deep, seversin mantısını.

      Sil