3 Temmuz 2014 Perşembe

El Emeği Göz Nuru (2.Bölüm)

İsmek sergisine devam edelim...

Taşları boyayarak ve üzerine çeşitli şekiller çizilerek yapılan bir sanat dalı olan taşkatür örnekleri işte bu tabloda toplanmıştı.
El işi bebekleri de çok sevdim.Her çocuğun güvenle oynayacağı türden oyuncaklar ortaya çıkmış.

Kursiyerler porselen boyama işlemi ile çok güzel süs objeleri ve çay takımları hazırlamışlar.
E bu tabakların içini de doldurmak gerekiyor di mi? Pastacılık kursunda alınan eğitimle yapılan rengaranek pastalar çok hoş görünüyordu.
Ahşap oyma işçiliği sonucu ortaya çıkan bu saat beni taa çocukluğuma, anneannemin evine götürdü. Her saat başı ses çıkaran guguklu saati hatırladım J
Birbirinden farklı nakış ürünleri de aşağıda yer almakta.

Devam edecek J  

7 yorum:

  1. ben de gitmiştim bu sergiye ürün ve tarz çeşitliiğine hayran kalmıştım
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biz de her standı hayranlıkla ziyaret ettik.

      Sil
  2. bebekler çok şirin ve komikmiş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Çocukların kalbini mest edecek oyuncak çeşitleri,tablo...Sonra yetişkinlerin hayran kalacağı nostaljik tarzındaki saat,geleneksel giyim,motifler hepsi insanı kendine aşık edecek türden şeyler. :)

    YanıtlaSil