3 Kasım 2014 Pazartesi

Burgazada (2.Bölüm)

Eveet en son Burgazada’nın sokaklarında geziyorduk. Ada sokaklarında biraz gezdikten sonra faytonla adayı dolaşıp göremediğimiz noktaları da görelim dedik. Böylece fayton gezimiz başladı. Faytoncumuz hem bizi gezdirdi hem de Burgazada’nın önemli noktaları hakkında bilgi verdi.

Önce adanın tepelerine doğru çıktık ve bir manzara fotoğrafı çektik.
Ardından Aya Yorgi manastırı önünden geçtik.
Ve Kalpazankaya...Buranın ortamını çok sevdim. Yani şöyle diyebilirim. Burgazada’ya bir daha gidersem burası için giderim. Özellikle gün batımında yemek yenilebilecek, keyif yapılabilecek bir yer.
Fayton gezisinin sonuna doğru süt koyuna tepeden baktık. Süt koyu ada halkının denize girmek için tercih ettiği koymuş.
Turunu bitirdikten sonra ise adanın ünlü restoranı Barba Yani’de balık yemeğe karar verdik.
Ara sıcaklar ve balık ile karnımız doyurmamızın akabinde ise ada vapuruna yetişerek dönüş yoluna geçtik.

Sonuç olarak Burgazada güzel miydi? Evet güzeldi. Adaların en güzeli miydi? Benim favorim hala Büyükada J

1. ne güzel. cennet gibi el değmemiş. değerini bilmek lasım cnm :)

2. hiç gitmedim burgazadaya,sayende gördüm,
    ama epeydir aklımda!

3. burgaz ada harikadır ama buyuk ada...

4. Gamze'ciğim, Burgazada favorimdir. Kalpazankaya'da evlenmeyi hayal etmiştik biz, ama yaşlıları falan düşününce yapamamıştık.. En romantik tepe bence.. Ve o leziz restaurant, haklısın ben sırf Kalpazankaya için çok gittim adaya :)

1. O restorana bir yaz akşamı gitmek istiyorum mutlaka :)

5. Burgaz ada yı ben de çok sevdim.. 1-2 ay önce istanbul dayken bir arkadaşa gezmek için ne önerirsin diye sormuştum. Burgaz ada-barba yanni demişti. ben de denedim o zaman. gerçekten çok güzeldi. yazında sözünü ettiğin kalpazankaya yı bir yerden daha duymuştum. not almışım telefonuma. bi daha ki istanbul a gelişimde burayı da deneyeyim. :)

1. Kalpazankaya'yı da seversiniz diye tahmin ediyorum :)

6. Kalpazankaya'yı ben de çok sevmiştim, ordaki restoranda çok güzel bir manzaraya karşı yemek yemiştik çok büyük ve neşeli bir grupla :)
    Adalar hep güzel ama sanki baharlarda daha bir güzel :)
    Sevgiler

1. Evet aynen öyle, bahar aylarında daha bir güzel oluyor adalar...

7. Her adanın ayrı ayrı özellikleri olmasına rağmen dediğiniz gibi Büyükada bir başkadır. Bir de adalarda hep vapur saatlerinden dolayı huzursuz gezerim. Börek ve kalamar nefis.

1. Evet vapur saatleri çok fena.Dönüş için birini seçsen erken oluyor diğerini seçsen geç oluyor :( Şöyle saat başı olsa da rahat etsek :)

8. Bana yaz gelse dedirtti yazın, sevgiler!!!

1. :))Günler o kadar çabuk gelip geçiyor ki hiç anlamayacaz bile yazın geldiğini.