30 Aralık 2014 Salı

Bir Sene Daha Bitti

2014’ü sevdim mi sevemedim mi inanın bilmiyorum. 2014’de bir çok mutlu gün geçirdim ama bir o kadar da hüzünlü günüm oldu. Geriye dönüp 2014’e baktığımda belleğimde yer etmiş bir çok anım olacak ama 2014 yılı asla 2013 yılı gibi hafızama kazınmayacak.

Bakalım nasıl geçmiş 2014?
2014 çok güzel seyhatler yaptığım bir yıl oldu. Mayıs ayında İspanya’nın güneyini yani Endülüs bölgesini ve Portekiz/Lizbon’u kapsayan bir seyahatim oldu.

Fethiye ve Marmaris tatilleri güneşe doyduğum, dinlendiğim tatillerdi.
İstanbul her zaman olduğu gibi vazgeçilmezimdi J
Bol bol okudum...
Bu sene epi topu 15-20 tane film seyredebildim L
Tatlılar, tuzlular, içecekler...Epey iştahlı bir sene oldu.
İşte böyle geçti bir yıl...Bakalım 2015 neler getirecek?
Mutlu seneler diliyorum....

8 yorum:

  1. Güzel şeyler getirsin 2015 Gamze, hiç üzmesin bizi..
    Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  2. Mutluluk, huzur dolu bir yıl olsun inşallah. Epey gezmişsiniz:)

    YanıtlaSil
  3. Daha da iyi olsun yeni yilla birlikte hersey. Mutlu yillar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizin için de her şey çok güzel olsun...

      Sil
  4. Böyle güzellikler hepimizin başına :))))

    Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yıllar :) Sizin blogunuzun güzelliklerine de ben bayılıyorum...

      Sil