4 Mayıs 2017 Perşembe

Moonlight ve Grace of Monako

Oscar adayları açıklandığından beri Moonlight’ı seyretmek istiyordum ve sonunda seyredebildim. Hikaye siyahilerin yaşadığı bir mahallede geçiyor. Uyuşturucu bağımlısı annesi ile yaşayan Chiron çevresindeki insanlara göre farklılık göstermektedir. O, zorba düzene uymayan, duygusal bir çocuktur. Bu özellikleri maalesef onun çevresi tarafından fiziksel ve sözel şiddete uğramasına neden olur ve zor bir çocukluk geçirir. Gençliğe adım attığı ilk yıllarda ise durum değişir ve  o da işleyen çarka uyar, kendi tabiri ile “sert” bir adam olur. En kötüsü de hiç sevmediği uyuşturucu işine bulaşır. Bu arada filmde Chiron’un gay olması ve onun hikayesi de işleniyor. Gelelim film güzel miyidi? Fena değildi ama bence Oscar alacak kadar da iyi değildi ne var ki akademi onu senenin en iyi filmi seçti.
Diğer izlediğim film ise Grace of Monaco oldu. Bana göre dünyanın gelmiş geçmiş en zarif kadını olan Grace Kelly’nin hayatını seyredeceğim için heyecenla oturdum filmin başına ama maalesef hayal kırıklığı yaşadım.İnanılmaz derecede sıkıcıydı. Filmde, Grace Kelly’nin tüm hayatı değil Fransa’nın Monaco’yu kuşattığı dönem ve o dönemde Grace Kelly’nin siyasi rolü anlatılmış. 10 dakikalık konu 2 saate yayılmış. Kısacası ben hiç beğenmedim.,
İyi seyirler…

8 yorum:

  1. Grace Kelly'nin ismi yeter diye düşünmüş olmalılar...

    YanıtlaSil
  2. Çok beğenmesenizde çok önemli 2 film izlemişsiniz. İzlemeyip keşke izleyebilsem diye düşünmekden kurtulmuşsunuz böylece.:)

    YanıtlaSil
  3. Moonlight'i ben de merak ediyordum. Bir daha düşüneyim bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler kişiden kişiye değişebiliyor. Belki de seversiniz :)

      Sil