11 Ocak 2018 Perşembe

7 Kocalı Hürmüz

Tek kelime ile harika bir oyun… Geçtiğimiz Aralık ayında Yaseminellam ile birlikte gittik bu oyuna. Biletlerini tam 1 ay önceden almıştık. Başrolleri Birce Akalay, İlker Ayrık, Yonca Evcimik, Suzan Kardeş gibi ünlü isimler paylaşıyor. Her oyuncu birbirinden başarılı. Özellikle Hürmüz karakterine bürünen Birce Akalay muhteşem.

Müzikal bir oyuna bilet almadan evvel iki kez düşünürüm. Çünkü müzikal oyunlar zaman zaman sıkıcı olabiliyor. 7 Kocalı Hürmüz epey uzun (yaklaşık 3 saat) sürmesine rağmen hiç sıkıcı değildi. İzlerken zamanın nasıl aktığını anlamadık. İşin özü gitmek isteyen varsa kesinlikle tavsiye ederim ama biletleri önceden almayı ihmal etmeyin.

9 yorum:

  1. Eskilere götürdü haliyle bu isim beni :) Ne iyi etmişsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi?Benim çocukluğumda Ayten Gökçer oynuyordu, oyun ne kadar popülerdi...Ben küçük olduğum için seyredememiştim. Keşke Ayten Gökçer'den de seyretme şansım olsaydı :(

      Sil
  2. Bu oyunu çok seviyorum, neşeli ve komik olması sanırım etkiliyor beni :) Bende Nurgül Yeşilçay olan versiyonunu izlemiş ve hayran kalmıştım.
    Şİmdiden iyi haftasonları Gamzem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurgül Yeşilçay versiyonunu ben de sinemada seyretmiştim ama tiyatro versiyonu bi başka canım, taviye ederim :) Ben de sana güzel bir hafta sonu diliyorum Gülşahcım...

      Sil
  3. zaman bulursam mutlaka gideceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Bu oyun başlıbaşına olay :) Kimler kimler oynamadı ki Hürmüz'ü. Ben iki, üç yaz önce Küçükkuyu da minik bir antik tiyatroda amatör tiyatrocu gençlerin oynadığı, dekoru basit, kostümü oyunculara ya dar, ya kısa gelmiş ama son derece coşkulu olan oyunu hatırladım yazını okuyunca Gamze'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa seyrettim ve bayıldım :) İnşallah ilerki zamanlarda yeni kadrolarla da seyrederim :)

      Sil
  5. ben de Rumuz: Goncagül'e gittim bu hafta çok güzeldi tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  6. Bir sonraki yazına yorum yapamadım o sebeple buraya yazıyorum. Sanki yoruma kapalı gibi ya da bende bir sorun oluştu bilmiyorum.

    O sergiyi ilk Sezerde gördüm sanırım ve çok merak etmiştim. Adamın çok ince bir zekası var ve eserlerle güzel örtüştürüyor gibi hissediyorum her gördüğümde.

    İyi ki gitmişsin ♥

    YanıtlaSil