17 Aralık 2019 Salı

Asuman ve Uyuyan Güzel


Geçtiğimiz hafta sonu Satır Arası bloğunun sahibi arkadaşım Gülşah ile Kadıköy’de buluştuk. Uzun süredir görüşmemiştik. Bol bol sohbet ettiğimiz bu görüşme ikimize de iyi geldi.

İlk önce Asuman isimli çikolatacıya uğradık.
Ayça ile buluştuğumuzda bu çikolatacıya gitmeye karar vermiş ancak önündeki uzun kuyruktan ötürü vazgeçmiştik. Gülşah ile beraber gittiğimizde ise şanslıydık çünkü kuyruk yoktu ve boş bir masa bizi bekliyordu. Mekanda el yapımı çikolata satışının yanısıra nefis bir çikolatalı tatlı menüsü sunuluyor. Tatlılara baktığım zaman hangisini seçeceğimi şaşırdım ve en sonunda cafenin klasiği olan Asuman’ı tercih ettim. Tek kelime ile muhteşemdi.
Çikolata reyonu da görülmeye değerdi.
Sonrasında ise Uyuyan Güzel isimli bale gösterisini seyretmek için Süreyya Operasına doğru yürümeye başladık. Bu gösteri için uzun süredir heyecan duyuyordum. Çünkü ilk defa bale gösterisi seyredecektim artı Süreyya  Operası’nın içini görecektim.

Operanın içi oldukça güzeldi.
İzlediğimiz gösteri de şahaneydi. Gösteri başlamadan evvel acaba acaba sıkılır mıyım diye kuşkularım vardı ama kuşkularım boşa çıktı. Tek bir dakikasında bie sıkılmadığım harika bir gösteriydi.

15 yorum:

  1. Olsa da yesek bir Asuman:)))

    YanıtlaSil
  2. Asuman'a ne zaman gitsem boş zamanı denk geldi bana:) Uzak yollardan o taraflara gittiğim için bir jest gibi:)

    YanıtlaSil
  3. çikolata ah ah en sevdiğim şey yaa. süreyya operası ne güzel evet yaa. uyuyan güzel hıhım aklımda olsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuyan Güzel yalnız sürekli gösterimde olan bir program değil aklında olsun. Kasım ayında yalnızca bir kez gösterime çıktı.

      Sil
  4. Ne iyi yapmışsınız... Operaya gitmeniz ayrıca süper olmuş ♥

    YanıtlaSil
  5. Dolby Stereo ses sisteminin memlekete yeni geldiği dönemlerde Süreyya Sinemasında film izlemek çok keyifliydi. John Travolta'nın efsane filmi Face to Face filmini o günlerde kız arkadaşım olan bu gün ise iki kızımın biricik annesi Sunacığım ile izlemiştik. Benim için ayrı bir anlam ve önemi vardır Süreyya Operasının...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne güzel, unutulmayacak bir anınız var Süreyya Operası ile ilgili olarak. Umarım orada kızlarınızla da güzel eserleri seyretme şansınız olur.

      Sil
  6. Çikolataya zaafım var ve diyetteyim, ben bu yazıyı neden okudum nedeeeeen :)

    YanıtlaSil
  7. Bale resitalleri muhteşemdir. Ben bu kış gidemedim daha.
    Senin için de ne güzel bir gün olmuş. Tekrarları çok olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Tülin abla, ben ilk kez gittim ve çok keyif aldım.

      Sil
  8. Çikolata hem de el yapımı hımmm nefis, afiyet olsun :)
    Uyuyan güzel i izledim ve çok beğenmiştim ben de. Tabi Süreyya da izlemek çok daha başkadır :)

    YanıtlaSil