16 Haziran 2020 Salı

Sonunda Evin Dışında


Üç ayın sonunda nihayet hafta sonu dışarı çıktım. Baba kız, Yıldız Korusu’na giderek 1,5 saatlik bir yürüyüş yaptık.

Instagramda fotoğrafımı yayınladığım zaman bir çok kişi yürümeyi hatırlıyor musun diye sordu 😊 Şöyle diyebilirim ayakkabı giymek zor geldi ama yürüyüş yapmak beni pek zorlamadı. Çünkü bu üç aylık dönemde evin içinde günde ortalama 5000 adım attım. Evet, her gün belli bir süreyi yürüyüşe ayırdım. Kimi zaman evin içinde kimi zamanda terasta bir ileri bir geri giderek ortalama 5000 adımı tamamladım. Tabi ki bunun yanında haftada iki kez spor bir kez de yoga yapmaya çalıştım. Dolayısıyla dışarı çıkınca yürüyüşte performans olarak zorlanmadım.
Yürüyüş esnasında kimseyle temas etmemeye ve özellikle sakin yerlerden yürümeye özen gösterdik. Ağaçların içinde yürümek ve toprak kokusu duymak harikaydı.
Yıldız korusunun güzelliklerine bir kez daha hayran kaldım.
Hanımelleri mis gibi koku saçıyordu etrafa.
Uzun bir süre sonra dışarda olmak güzeldi. Ancak yine de kuaföre gitmek, arkadaşlarla buluşmak, restoranlarda yiyip içmek için kendimi hazır hissetmiyorum. Umarım zamanla onlar da olur.

6 yorum:

  1. oleeeey yıldız korusunda yürümek iyi fikir saol dabayım ben deee :) feriha hanım yeni bölüm de geldiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Dışarıda yürümek ne büyük bir lüks oldu. Gerçi umursamazlar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Onlar her anlamda rahat ve benciller. Şu süreci uzatanlara öyle kızıyorum ki.
    Evde spora devam etmene bayıldım sevgili Gamze. Çok iyi yapmışsın. Gönülden tebrik ediyorum çünkü ben beceremedim:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkür ederim. Bu süreçte şunu gözlemledim: Seyahat etmeyi seven, sosyal yönü kuvvetli insanlar evden çıkmamaya özen gösterirken diğer grup sürekli kendini dışarı atmaya çalıştı.

      Sil
  3. Çok özledim ben de. Dışarıda olmayı :(
    Neyse ki kitaplar var. Evde birileri var. Ne pişirsem telaşı, beyazlar yıkandı mı,ütüler dağ gibi oldu benzeri düşünceler var. Bu süreçte en çok evinde tek başına yaşamak durumunda olanları düşündüm ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin abla çok haklısın, evinde yalnız başına olanlar için zor bir süreç olmalı :(((

      Sil