4 Mart 2021 Perşembe

Şubat Ayından Geriye Kalanlar 2 : Karlı Günler

3 senedir hasret kaldığımız kar sonunda İstanbul’a düştü. Pazar sabahı uyandığım zaman beyaz örtüyle kaplanmış yollardan, çatılardan, ağaçlardan uzun süre gözlerimi alamadım. Gönül isterdi ki karın keyfini Beyoğlu’nda, Pierre Loti’de ya da Süleymaniye’de çıkaralım ama bu sene olmadı. Karlı havanın keyfini evde sürdük.

Pazar günü için temizlik, derleme toplama gibi planlar yapmıştım ama kar yağışını görünce tüm planları askıya alarak salebimi hazırladım ve kitabıma gömüldüm.

Pazartesi günü de kar hızını arttırarak devam ettik. Sabahın ilk saatlerini yine buz gibi havada salep içerek karşıladım.
Akabinde hızımı alamadım ve tazecik ekmekler yaptım. Annem de köfteleri yaptı mı oldu bize karlı havada köfte ekmek partisi. Böyle ufak tefek atraksiyonlar bile bu zor günlerde insanı mutlu ediyor.
Akşam üstüne doğru ise tekrar kahve molası…
Böylece 3 günlüğüne de olsa kara doymuş olduk. O zaman hadi bahar seni bekliyoruz. 

4 yorum:

  1. Keşke bir kez daha yağsaydı bu sene:) Ama zor gibi:)

    YanıtlaSil
  2. of of köfte ekmek ayran süper gözüküyor, o ayran kupalarını nerden buldun yaa, köy yerlerindeki taslar gibiii :)




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet tam da onlardan :) Ben de çok severek kullanıyorum.Yıllar önce Mudo Consepten almıştık.

      Sil