2 Nisan 2021 Cuma

Mart Ayından Geriye Kalanlar…

Mart ayı benim için marteniçka ile başladı. Bulgaristan göçmenlerinin kırmızı beyaz ipi bileğe bağlayıp sonra havada görülen ilk leylek ile ipi çiçek açmış bir ağaç dalına emanet etme geleneğini yine yerine getirdim. Ancak eski köye yeni adet getirerek kırmızı beyaz değil mavi beyaz ip bağladım.

Günlük yoğun çalışma tempoma dev sandviçler hazırlayarak başladım. Ay boyunca süren o yoğun tempoya karşılık kendimi böyle sandviçlerle ödüllendirmeyi hak ettim bence 😊
Bazen de sütlü kahve (bu aralar favorim), kek ikilisi sabahlarımı keyiflendirdi.
Çalışma aralarında da boş durmayıp nerede bol kalorili bir içecek varsa onu afiyetle götürdüm. Evet doğru tahmin ettiniz, şu aralar baskülün üzerine çıkmaktan itinayla kaçıyorum.
Sonra havaların güzelleşmesi ile yeniden ailece yürüyüşe başladık.
Hem uzun uzun yürüdük hem de çiçek açmış ağaçların keyfini sürdük. Ancak bu sevdamız yeniden sokağa çıkma yasağının gelmesi ile kısa sürdü. Özetle geç bulduk erken kaybettik :)
Evde kalma olayına tekrar geçince ise battaniye film seanslarım yeniden başladı.
Veee dolunay…Ritüelsiz olur mu? Mumlar yakıldı, palo santolar tüttürüldü ve bir dolunay daha uğurlandı.
O zaman hoş geldin Nisan diyelim…

14 yorum:

  1. Güzel bir ay olsun:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizin için de çok güzel bir ay olsun inşallah :)

      Sil
  2. Vallahi 3nfes gözüküyordu fotoğrafdakiler canım 🌸 🙈 afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. Ne hoş bir ritüelmiş Gamze. Şahanesin sen ♥
    Bu arada tartılar bizden korksun bence hahahaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl şahane sensin Şebo :) Tartıya çıkmayı bıraktım böyle daha iyi :)))

      Sil
  4. haftasonları eve tıkılmaktan leylek de göremedim bu sene ben ve artık sabır ya sabır durumunda hissediyorum kendimi...mamalar da fotolar da harika sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Özellikle buraya yorum bırakıyorum. Bak kaç ay olmuş yazmayalı, ben de aynı haldeydim yeni yeni alışma turları yapıyorumç Hadş gel blog dğnyamıza ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebo geldim geldim. Çok uzun ara oldu, hadi başlayalım o zaman :)

      Sil
  6. Ben seni çok özledim :)

    YanıtlaSil