30 Mayıs 2024 Perşembe

Şubat Ayı Etkinlikleri

Cem Karaca’nın Gözyaşları, Ocak sonuna doğru gösterime giren güzel filmlerden biriydi. Cem Karaca’nın gençlik çağını, Almanya günlerini ve sonrasında yurda dönüşünü anlatan filmi ben çok beğendim. Cem Karaca’yı ünlü oyuncu İsmail Hacıoğlu canlandırmış ve çok iyi bir iş çıkarmıştı. Film boyunca sanatçının şarkılarını İsmail Hacıoğlu’nun sesinden dinledik ve abartmıyorum söyleyenin İsmail Hacıoğlu olduğunun farkına varmakta zorlandık. Hem oyunculuğu hem de şarkıları ile Cem Karaca’yı inanılmaz derecede güzel canlandırmıştı.

Yalnızca birkaç gösterime çıkan Fındıkkıran balesi içi adeta bilet kovaladım ve en sonunda buldum. Atatürk Kültür Merkezi’nde izlediğim bale gösterisini çok beğendim. Özellikle dekorlar çok hoşuma gitti. Kış masalı tadında bir gösteriydi.

Son olarak da Kerem Alışık’ın başrolünde olduğu kurtuluş savaşı ve cumhuriyetin ilanını anlatan 1923 isimli müzikale gittim. Bence şu ana kadar izlediğim en iyi müzikaldi. Her sahnesi büyüleyiciydi, teknoloji tüm imkanları ile kullanılmıştı. Müziklere, danslara ve oyunculuklara söylecek hiçbir söz bulamıyorum. Bandırma vapurunun kalkışı, savaş sahneleri ve en sonunda yaşadığımız sürpriz harikaydı.

Sinema, tiyaro filan gezerken çalışmadığımı düşünmediniz di mi? İş açısından da çok yoğun bir ay oldu diyebilirim.

Biraz gezerek, biraz kültürel faaliyetlerde bulunarak ve çokça çalışarak geçip gitti Şubat ayı.

2 yorum: