21 Haziran 2013 Cuma

Bir Tatil Geldi Geçti

Marmaris’te,  1 hafta süren bir tatil yaptım. Bu tatile çok ihtiyacım vardı. Son bir senedir yoğun tempo ile çalışmıştım. Eski işimden ayrıldıktan sonra yalnızca 2 gün evde dinlemiş ve akabinde yeni işime başlamıştım.

Geçen hafta soluğu Marmaris’te aldık. Daha önce gittiğimiz tatil köyünden memnun kaldığımız için yine aynı tatil köyünü tercih ettik. Ormanın içinde, balkondan deniz manzarası seyrettiğimiz, ağaçlarda sincapların koşuşturduğu bir yer...

Şezlongta güneşin keyfini çıkarmak, bol bol temiz hava almak, akşam yürüyüşleri iyi geldi. Bazı akşamlar ise merkeze gittik ve orada zaman geçirdik. Marmaris merkezi çok beğendim. Bir kere her yer çok temiz ve bakımlıydı. Sahil boyunca sıralanmış balık restoranlarında insanlar mum ışığı eşliğinde yemeklerini yiyordu,  kimileri de tekne keyfi yapıyordu. Kısaca ortam çok güzeldi. Gittiğimiz dönem de henüz yoğunluğun başladığı bir dönem olmadığı için dolaşırken daha çok keyif aldık.

Marmaris kalesinin ışıkları güzel bir ambiyans oluşturuyordu. Kale içinde biraz dolaştık. Eski Marmaris evlerine hayran kalarak zaman zaman keşke böyle bir yerde yaşasaydık diye içimizden geçirdik. Sonra biz İstanbul’dan vazgeçemeyiz düşüncesiyle bu fikri kafamızdan attık J Ama beyaza boyanmış, panjurlu, begonvillerle süslü Marmaris evlerinin de çok hoş olduğunu söylemeden geçemeyecem.

Sonunda bir hafta geldi geçti ve böylece bir tatili daha arkamızda bıraktık.

1. ne güzel olmuş :) darısı başımıza artık :) insanın ihtiyacı oluyor mutlaka, böyle bi nefes almaya..

1. Kesinlikle arada bir şehir karmaşasından uzaklaşmak iyi geliyor.

2. Bizde daha tatil planı yapamadık:( marmariste 1 gün kalmıştık gecen sene,çok sevdim orayı,denizi de çok güzel..gece hayatı da..eğlenceli ve harika bir doğaya sahip..

1. Daha önümüzde uzun bir yaz var.Siz de güzel bir tatil geçirirsiniz inşallah :)

3. aaaa marmarise mı geldin :) bnde burada yaşıyorum içmelerde bir otelde kaldın sanırsam :) umarım iyi dilenebilmişsindir

1. Evet İçmelerde kaldık :) Keşke daha evvel bilseydik tanışma fırsatı yakalardık :)

2. İNŞALLAH BİR DAHA GELDİĞİNDE TANIŞIRIZ:)

3. İnşaallah...Siz de İstanbul'a gelirseniz haber verin :)

4. marmarisi ben de sevmiştim...umarım tekrar nasip olur gitmek.

5. Çok güzelmiiş :) ben de bu yıl Marmaris'e gitmeyi planlıyorum otelin adını vermen mümkün mü acabaa :)

6. Marmarisi çok severim :)Tatiller güzeldir.Ancak vaktin nasıl geçtiğini anlayamıyorsun :)Hemen bitiyor

7. Minik sincap, sen ne şirinsin :)
    Kısa da olsa dinlendirici bir tatil olmuş,sevgiler :)

8. Egeliyim ama bir türlü nasip olmadı gidemedim .Ne güzel keyifle tatil yapmışsınız .Sizi ve herkesi çekilişimede beklerim sevgilerimle

9. Biz de Marmaris'i çok sevmiştik. Sizin gittiğiniz yerde huzur dolu bir yere benziyor. Siz tatilinizi yapmışsınız ne güzel, darısı da bizim başımıza :))

10. benim aklım ağaçtaki o minik sincapta kaldı...
    ne güzel yakalamışsınız...:)

1. Sincaplar çok tatlıydı.Ağaç tam kaldığımız odanın yanında olduğu için yakalamak zor olmadı:)

11. Maalesef Marmaris'e hiç gidemedim ama şimdi şu fotoğraflara bakıyorumda ne kadar güzelmiş.
    Benim tatile daha çok var, bakalım artık :)

1. Evet güzel bir yer.İnşallah kısa zamanda çıkarsınız tatile:)

12. merhabalar, bizde marmarsite tatil planlıyoruz. Kaldığınız tatil köyünün ismini verebilir misiniz?