9 Ekim 2017 Pazartesi

Filmekimi Bahanesiyle Buluşma

Geçtiğimiz hafta Yaseminella ile filmekimini bahane ederek buluştuk. Zaten bize buluşmak için bahane olsun J Önce beraber kahvaltı yaptık. Ardından Beyoğlu’nda biraz gezdik. Sonrasında ise bir cafeye oturup kahvelerimizi yudumladık.

Kahve siparişimizde ilginç bir durum yaşandı.Ben şekerli kahve severim, Yasemin de sade . Siparişlerimizi verdik ve beklemeye başladık. Bir süre sonra garson kahvemizi getirdi. Kahvemizi getiren kişi ile siparişi alan kişi aynı değildi. Dolayısıyla hangimizin şekerli hangimizin sade istediğini bilmiyordu. Hoş elindeki kahvelerin farklı olduğunu da bilmiyordu ya o ayrı konu. Neyse biz bu durumu söyleyince siparişi alan kişi geldi ve uzun uzun fincanlara baktı sonrasında bi tanesini alarak bana diğerini de Yasemin’e uzattı ve “tadın beğenmezseniz yeniden yaptırırım” dedi. İkimizin kahvesi de gayet güzeldi, teşekkür ettik. Garson yanımızdan ayrılırken yanındaki arkadaşına aynen şöyle diyordu “falcı olacakmışım yanlış olmuşum”. Yurdumun insanı servis yaparken bile şansını denemekten kaçınmıyor J
Kahve keyfinden sonra sinemanın yolunu tuttuk. Filmekiminde yine güzel filmler vardı bu sene. Bizim seçimimiz bir İtalyan filmi olan Fortunata yönünde oldu. Bol gürültülü klasik bir İtalyan filmiydi. Başka bir yazıda konusundan bahsedicem.

Film sonrası ise Otantik’te yemek molası vererek hem filmin muhakemesini yaptık hem de biraz daha sohbet ederek günü noktaladık.

6 yorum:

  1. ahahahaaa:))
    Hakikaten yurdum insanı... Bu durumları o kadar çok seviyorum ki aslında...
    Renkli insanlarız vesselam ;)

    YanıtlaSil
  2. of son foto süfer otantik aklımdaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşla paylaşılan günleri hayatın + hanesine yazıyor, hatırlayınca mutlu oluyorum :)

    Garsonu da sevdim doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Tülin abla sana katılıyorum. + haneleri çoğaltmamız dileği ile...

      Sil