17 Kasım 2017 Cuma

Geçen Haftalar, Kahvaltılar, Biraz Müzik ve Biraz Film

Zaman o kadar hızlı akıyor ki…Nasıl hafta başı olmuş, nasıl hafta bitmiş ve yeniden hafta sonu gelmiş hiç anlamıyorum. Hafta arası yoğun çalışma devam ederken hafta sonları da arkadaşlarla görüşme, sinema..vs derken zaman akıp gidiyor.

Geçtiğimiz haftalarda iki kez Yasemenillam ile buluştuk. Birinci buluşmamız Zorlu’da yer alan Eataly’de oldu. Eataly’de her pazar canlı caz müzik eşliğinde brunch var. Ezgi Ayçe Kızıldere kulaklarımızın pasını silerken biz de bol sohbetli bir kahvaltı yaptık.
İkinci buluşmamız ise Nişantaşı’nda Çeşme Bazlama Kahvaltı’da oldu. Mekanın önünde her zaman ki gibi sıra vardı. Sıra beklerken ben de birkaç fotoğraf çektim.
Nihayet masamıza yerleştiğimizde beklediğimize değdiğini gördük. Her şey harikaydı.
Benim çay ile aram yok ama çayın demlikle masaya gelmesi çay severler için sanırım büyük bir artı.
Bir de geçtiğimiz günlerde iki kez de sinemaya gittim. Ayla’yı ve Yol Ayrımı’nı seyrettim. Filmlerle ilgili düşüncelerimi ayrı bir yazıda paylaşmayı düşünüyorum.

Herkese şimdiden iyi hafta sonları…

11 yorum:

  1. sucuk bir dilim miydi:( şaka bir yana ben uzun zamandır dışarıda kahvaltı yapmıyorum, bakıyorum bakıyorum sonra evde buzdolabını açıp bir tabak hazırlıyorum, kuyruğa girmek o açlıkta yapabileceğim bir şey değil benim. açken biraz sinirli oluyorum. yol ayrımı aklımda ama sinemada da telefona bakanlar, konuşanlar... ayyyhhh ben iyice yaşlı huysuz teyzelere döndüm gamze, bugün sirha fuarını bile erkenden gezdim ki yarın kalabalığa kalmayayım. az kaldı köye yerleşmeme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yol ayrımını beğenmedim Handan. Yine sen bilirsin ama dvd den de seyredebilirsin.Sorma kalabalık beni de çok rahatsız ediyor :(

      Sil
  2. peki bu güzel kahvaltının fiyatı neydi acaba :)

    YanıtlaSil
  3. Bazlama Kahvaltı tam bana göreymiş ♥
    Yol Ayrımına hala gidemedim, bu hafta onu da hallediyim sinemadan gitmeden
    Mutlu bir hafta sonu diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Şebo, size de güzel hafta sonları, öpüyorum...

      Sil
  4. Keyifle yedik, keyifle de okudum yazını kuzum 👭 Kalemine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhaaa bizim işaretimiz ama klavyeden yazdığım için karşılığını veremiyorum kuzumm.Çokkk öppptümm...

      Sil
  5. Hergün Nışantaşı taraflarında dolaşıyorum bu bazlama kahvaltı salonunu bilmiyorum ama tahminmim yeni açıldığı. Bu 2 flmi de izledim ikisini de beğenmedim. Beklenti yüksek olunca insan kolay tatmin olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da yeni sayılmaz aslında.2 sene evvel de ben orada kahvaltı yapmıştım. Aaaa Ayla'yı da mı beğenmediniz?Bana çok emek harcanmış gibi geldi.

      Sil
  6. çeşme bazlama mı hatırlamadım yaa alla alllaaaa du hemen giderim bak :)

    YanıtlaSil