19 Nisan 2018 Perşembe

Yeni Bir Keşif


Yaklaşık 2 hafta evvel Gülşah ile kahvaltı için buluşmuştuk. Ancak günlerim o kadar yoğun geçti ki bir türlü buluşmamızı ve keşfettiğimiz o şirin mekanı paylaşamadım.

Gülşah ile buluştuğumuz zaman, benim her zaman kahvaltı yaptığım yere doğru yol aldık. Ancak mekanın dolu olması nedeniyle kapıdan dönerek yeni mekan arayışına girdik. İşte bu noktada İpek Hanım 5 Büyük Şef isimli bir mekana rastladık.
Burası küçücük, şirin bir cafe. Her şey el emeği ve çok taze. Burada kahvaltı ederken sanki dışardaki bir cafede değil de evde kahvaltı ediyormuş hissiyatına kapıldık diyebilirim.
Mekandaki raflarda ayrıca organik ürünler de satılıyor. Tarhana, kuskus, erişte..vs
Tazecik domates ve salatalıklar..
Ayrıca pasta reyonu da bulunuyor. Kahvaltıda biraz abarttığımız için buraya pek bulaşmadık J
Vicdan kurabiye… Kalorisi düşük bir kurabiyeymiş. Vicdan azabı çektirmediği için adı da vicdan kurabiyesi….
Sonrasında Gülşahımla biraz Nişantaşı sokaklarında dolaştık. Ardından ise ufak bir kahve molası vererek günü sonlandırdık.

16 yorum:

  1. Ne güzel bir kafe 😊güzel ve keyifli bir gün olmuş sizin içinde 😊kahvenin üzerin de ki şekle bayıldım 😊sevgiler canım benim ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekil ve sunum güzeldi ama kahve için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :)

      Sil
  2. Ev sıcaklığındaki bu küçük kafeleri ben de çok seviyorum.

    Ne güzel yerler buluyorsunuz böyle.

    YanıtlaSil
  3. Sabah sabah iştahım kabardı, çıtır çıtır salatalıklar...en çok ta pasta reyonu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta reyonu bizim de en başta ilgimizi çekti ama karnımız doyduktan sonra deneyemedik pastalarını...

      Sil
  4. Vicdan kurabiye ismine bayıldım. Yaratıcı ve muzip isimleri çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  5. Vicdan kurabiyesi ha :)) Bayıldım ismine ♥

    YanıtlaSil
  6. Çok cici bi yermiş o değilde Gamzecim sen bu yeme içmeyle nasıl kilo almıyorsun yaa :( ben diyette olunca aklım hep oralara çalışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ki genel olarak sağlıklı besleniyorum aslında.Hiç diyet yapmıyorum ama bişeyi yerken de abartmıyorum :)

      Sil
  7. Adaşımla ne güzel bir gezi-sohbet olmuş canım.
    İyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  8. Nerdeyse 1 yılı geçmiş buralara uğramayalı, ilk kez bugün öylesine uğramışken eski dostlara bi uğrayayım dedim. Çoğu benim gibi yarım kalmış. Sen geldin aklıma baktım ki hala yazıyorsun nasıl mutlu oldum anlatamam :) Selam vermeden çıkmak istemedim. Bir gün dönersem tanıdık birilerini bulmak en güzeli olacak :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet uzun zamandır yoksunuz. Ben hala yazmaya çalışıyorum. Sanırım sosyal platformlar arasında en sevdiğim burası :)Siz de daha fazla özletmeden dönün :)

      Sil
  9. En böyle keyifli bir günün sonunda o gün akşam da dahil hiç bir şey yiyemiyorum. Arkadaşlarla dalıp nasıl yiyorsam artık. ☺☺

    YanıtlaSil