15 Temmuz 2018 Pazar

Bebek Şenliği


Uzun yıllardır her sene Bebek’te şenlik düzenleniyor. Ancak ya bir işim olduğundan ya da şehir dışında olduğumdan bu seneye kadar hiç gidememiştim. Geçtiğimiz hafta annemle beraber şenliğe gittik.

İlk kez katıldığım şenliği kalabalık dışında çok sevdim.  Ancak o kadar kalabalıktı ki 3 metrelik alanı 5 dakikada yürüdüğümüz oldu. Öte yandan çok güzel tasarım ürünlerin satıldığı standlar kurulmuştu. 

İşte bazıları…

Kapakları değişik dizaynlara sahip defterler. Her fırsatta kısa kısa notlar almayı seven biri olarak dikkatimi çeken stantlardan biriydi.
El yapımı bebekler. Nasıl bilmiş bilmiş bakıyorlar J
El yapımı takılar. Orada gözüken bir kolye benim oldu J
Seramik işçiliğinin güzel örnekleri…

Şirin rozetler…
Ponponlu terlikler…
Şenlikte belli bir kısım da yeme içme alanı olarak düzenlenmişti.

Midyeler şahane gözükse de güvenemediğim için alamadım.
Bu tip etkinliklerin olmazsa olmazı gözleme ve yaprak sarması…
İçli köfteler…
Ve nefis tatlılar…
Güzel butiklerin satış yaptığı, afiyetle yeme içmenin mümkün olduğu, yeşil alan kısmında canlı müziğin yapıldığı hoş bir şenlikti. Seneye kısmet olursa tekrarına da giderim sanırım.

Mutlu pazarlar…

12 yorum:

  1. Çok güzelmiş her şey :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor gerçekten,iyiki kaçırmamışsınız :)

    YanıtlaSil
  3. ay bebek parkında olan di miiiii geç duydum, bebek parkına bayılırıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok tercih ettiğim bir park değil aslında ama etkinlik güzeldi...

      Sil
  4. Bir dahakine beraber olsun ozaman 😊💕

    YanıtlaSil
  5. Offf Gamzem hepsi birbirinden güzel. Midye konusunda hemfikiriz 😍❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim midye dolma ama yapan sağlam bir yer olacak :)

      Sil
  6. Oyoyoyyyy hepsinde aklım kaldı gerçi ama son vurucu nokta içli köfteydi :)

    YanıtlaSil