31 Aralık 2018 Pazartesi

Hoşça kal 2018, Güzel Sürprizler Getir 2019


Geçen bir arkadaşımla telefonla görüşüyorduk. Telefon konuşmasının sonunda birbirimize yeni yıl dileklerinde bulunduk. Keyifli, sürprizli, güzel bir yıl olsun gibi sözlerimiz oldu. O esnada bu telefon konuşmasına şahit olan bir arkadaşım “Ya Gamze sen inanıyor musun bu tip şeylere, sadece gün değişecek” dedi. Tabi ki 31 Aralık’tan 1 Ocak’a geçerken hayatımıza sihirli bir değnek dokunmayacağını biliyorum. Ancak umut etmek, yeni seneden sürprizler beklemek, kendini motive etmek güzel bir şey. Pozitif enerji ile dolduğumuz, kendimize ve çevremize harika mesajlar gönderdiğimiz bu günleri es geçmek istemiyorum.

Evet, 2018 bu akşam gidiyor. Nasıl bir yıl olmuş diye geçtiğimiz seneye baktığımda aslında kararsız kalıyorum. Hayatımda iz bırakacak bir yıl değildi. Ancak bir yandan da belki de öyleydi diyorum. Çünkü 2018 kendimi ve diğer insanları biraz daha anlamaya çalıştığım bir yıl oldu. En güvenilir sanılan insanın bile aslında güvenilmez olabileceğini, tartışmalarda her zaman haklı taraf olmanın önemli bir şey olmadığını, hala iyi ve merhametli insanlar olduğunu, hayatta en önemli şeyin sağlık ve aile olduğunu öğrendim.

Yeni sene için tabi ki “To Do List” yaptım. Ancak bu sefer ki listem biraz daha farklı. Biraz daha kendime ve beni mutlu eden şeylere ağırlık verdim. Törpülemem gereken özelliklerim üzerinde yoğunlaştım. İnşallah 2019 bunları gerçekleştirebileceğim bir sene olur.

2019’dan önce kendim, ailem ve diğer yakınlarım için sağlık diliyorum. Sonrasında rutin dışına kayan sürprizler bekliyorum. Heyecanlı ve mutlu bir yıl olsun…

Mutlu seneler..

13 yorum:

  1. yeni yılın size tüm isteklerinizi getirmesi dileğiyle mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  2. ay bence iyi gezdin. yine bol bol gez seneyeee :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar yeni keşif ettim.Blogunu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda ziyaret etmeye çalışacağım...

      Sil
  4. Elbette bir günden başka bir güne hayatın tümüyle değişmeyeceğini hepimiz biliyoruz. Ama güzel dilekler insana iyi geliyor. Keşke her gün birilerine güzel dileklerde bulunsak. Nasıl aydınlanır hepimizin yüzü değil mi?
    Sana umut dolu bir yıl diliyorum. Sevgiyle, huzurla, kahkahayla, seyahatle geçsin bu yıl. Güzel Gamze, çok öpüyorum seni çoook.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem'cim çok teşekkür ederim. Umarım 2019 senin için de unutulmayacak güzel anılarla dolar. Ben de kocaman öpüyorum.

      Sil
  5. Gamze'ciğim 2019 güzel kalbine güzellikler getirsin.
    Her şey ama her şey dilediğince olsun.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tülim abla, öpüyorum...

      Sil
  6. Sağlıklı, huzurlu, mutluluk veren keyiflerle dolu, gönlünce bir 2019 diliyorum Gamze. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de size aynı şekilde çok güzel bir yıl diliyorum...

      Sil
  7. Tabiki birgün sonrası yeni yıl ama tamamıyla katılıyorum size, umut, güzellikler beklemek, motive etmek çok önemli.Mutlu ve sağlıklı bir yıl olsun hepimiz için 2019 :)

    YanıtlaSil