7 Ocak 2019 Pazartesi

Yeni Yıl Öncesi


Lise hayatımı denize nazır, önemli okullardan birinde, Kabataş Erkek Lisesi’nde geçirdim. Yüz yılı aşkın süredir binlerce öğrenciye ev sahipliği yapan lise, 90’lı yıllarda kız öğrencileri de bünyesine katmaya başlamıştı. Ben de okulun ilk kız öğrencilerinden biriyim. Liseye adım attığım ilk günden itibaren Kabataşlılık ruhu aşılanarak eğitim aldım. O yüzdendir ki mezuniyetimin üzerinden tam 20 sene geçmesine rağmen “haydi mezuniyetimizin 20.yılını kutluyoruz” mesajı beni heycanlandırmaya yetti.

Aralık ayında okulumuzda 20.yıl mezuniyet töreni yapıldı. Bu tören yeni yıl öncesi beni en çok heyecanlandıran etkinlik oldu. Tam 20 senedir görmediğim arkadaşlarımı (tabi ki bazıları ile hala görüşüyorum) gördüm. Mezun olmamızın üzerinden sanki 20 sene değil de 20 gün geçmiş gibi herkesin birbirine sıkı sıkıya sarıldığına şahit oldum. Öğretmenlerimin yaşlandığını ama hala bize kol kanat gerdiklerini ve gururlandıklarını farkettim. Benim için çok özel bir gündü. O gün aldığım plaket de evde en güzel yere yerleşti.
Yine Aralık ayında yeni kıl kutlama kartları hazırladım. Hatta Cağaloğlu’na gidip çocukluğumun simli kartlarını bulup onlardan bile aldım. Hepsini tek tek yazdım yazmasına da postalarken maalesef geciktim. İş hayatımda öyle yoğun bir ay geçirdim ki tarif edemem. O yüzden yılbaşına tam 2 gün kala benim kartlar postalandı.
Yeni yıl akşamını da evde ailemle geçirdim. Tombala oynadık ve ben bol bol kaybettim, anneme de paraları kaptırdım J
Tekrar herkese iyi seneler diliyorum…

10 yorum:

  1. Mezunlar günü benim içinde çok anlamlıdır. Aynı sıraları paylaştığımız birçok arkadaşı görüş günü, neler yaptılar, nasıllar vs. Plaketiniz de çok hoş :)
    Yeni yıl mutluluk ve sağlık getirsin size ve tüm dünyaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, size de yeni yıl güzellikler getirsin :)

      Sil
  2. ay çok sırıttım çok duygulandım. hep böyle geçsin ki hayatın :)

    YanıtlaSil
  3. Hımmm... bence 2019 da aşk da kazanacaksın tatlım. Sıkıntı yok :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu simli katlardan aradım da bulamadım buralarda :( Yaşlılarımıza yılbaşı kartını elimizle hazırladık biz de :) Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El emeği kartlar mutlaka daha güzel olmuştur. Mutlu seneler :)

      Sil
  5. Gamzecim ne güzel öyle bir kutlama yapılması ben de diyorum bazen keşke biz de toplanabilsek. İnanılmaz güzel duygular yaşamışsındır tahmin edebiliyorum.
    Bu arada benim kartım gelmedi hala :)) deyip kaçayım...

    YanıtlaSil