14 Ocak 2020 Salı

Hoş Geldin 2020


Geldi de 15 günü gitti bile. 2020’ye büyük beklentiler içinde girmedim. Öte yandan bir yapılacaklar listesi oluşturmadan da edemedim 😊 Yapılacaklar listemin en başında ise yoga yerini aldı. Geçen sene yogaya başlamaya niyetlenmiş ama fırsat bulup da bir kursa yazılamamıştım. Yoga eğitmeni bir arkadaşımla ne zaman konuşsam “aaa ben de yogaya başlayacam ” diyordum. O da son konuşmamızda “Gamze on yüz bin yıldır başlayacaksın ama bir türlü başlayamadın, farkında mısın” diye mırıldandı. Bunun üzerine daha fazla ertelemenin lüzumu yok diyerek 2020’nin ilk haftası yoga matının üzerinde yerimi aldım.

Çok kolaydı filan diyemeyeceğim, epey zorlandım. Bi de üstüne 1 hafta boyunca sırt, kol, bacak gibi tüm ağrıları çektim. Ancak yine de sevdim bu işi 😊 Umarım istikrarlı bir şekilde devam edebilirim.
Ayrıca yeni yılın ilk günlerinde Goodreads’e üye oldum. Goodreads kitapseverlerin aşina olduğu, içinde binlerce kitapla ilgili yorum bulunan bir site. Bir de her yıl başlattığı bir challenge’ı var. Yıl boyunca okumayı hedeflediğiniz kitap sayısını giriyorsunuz ve hadi bakalım hodri meydan. Kendim için ayda 2 kitap olacak şekilde makul bir rakam belirledim, bakalım hedefi tutturabilecek miyim?
Bunun haricinde instagramda dolaşan bir challange’a daha katıldım. Zaten aşağıdaki listeden 20 kitap okudum mu Goodreads’deki hedefimi neredeyse tamamlamış oluyorum 😊
Böyle işte…Yeni yıl kitaplarla ve sporla başladı. İnşallah sağlıkla, mutlulukla geçen bir yıl olur.

9 yorum:

  1. umarım hedeflerine ulaşırsın bu yıl içinde..
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel hedefler olmuş yeni yıl için, hem vücut hem kafa sağlığı için :) Başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Hedefler motive sebebimiz canım.
    Veee Yoga zamanla çok iyi gelecek.
    Kitap hedeflerini çok seviyorum.
    Hoş geldin Goodreads'a 😊

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel başlamış hayatım. Daha ne olsun :)
    Bence devamı gelir, senden umutluyum ben.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Yoga işi şahane olmuş:) Ben de hevesleniyorum hevesleniyorum vazgeçiyorum. Üstelik küçük sitemizin hemen içinde güzel bir yoga stüdyosu varken:) Merdivenleri inip salona geçeceğim sadece ama işte bir türlü yeltenemedim. Belki önümüzdeki sonbahar başlarım:)
    Keyifli, sağlıklı, mutlu bir yıl dilerim Gamze. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sonbaharı hiç beklemeyin, yoksa o başka bahara kalır. Hemen bir derse girin. İstemezseniz devam ettirmek o zaman sonbaharda yeniden denersiniz.

      Sil
  6. yogaa, spor en güzeliiii :) ya hayatta üç şey çokzel yaa. yoga dans masaj :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yogada ben de çok keyif aldım Deep.Bu kadar keyif alacağımı beklemiyordum.

      Sil