17 Mart 2020 Salı

Geçen Günler


Neredeyse 1 aydır bloğa yazı bırakamadım. Ülkemizin içinden geçtiği bu zor günler doğal olarak beni ve ailemi de etkilemiş durumda. Acil ihtiyaçlar haricinde sokağa çıkmamaya özen gösteriyoruz. Umarım bir an önce bu salgın hastalığı yeneriz ve yeniden normal düzenimiz başlar.

Peki salgın öncesi neler yaptım? Bir gün Nişantaşı’nda bir arkadaşımla buluşacaktım ancak son anda randevuyu iptal etmesi üzerine programı değiştirmeden yine Nişantaşı’na gittim ve Milano Gourmet’de bir masaya yerleştim. Kendimde en çok sevdiğim özelliklerimden biri tek başıma sosyal hayatın içinde rahatlıkla yer alabilmem. Yani bazılarında olan tek başıma bir restoranda yemek yiyemem, tek başıma sinemaya, tiyatroya gidemem olayı bende yok. Bazen tek başına kalmak güzeldir 😊

Önce hafif bir kahvaltı siparişi verdim. Afiyetle kahvaltımı yaparken bir yandan da günün geri kalanını planladım.
Kahvaltı sonrası Nişantaşı sokaklarında dolaşmaya başladım. Nişantaşı'nda küçük butiklere girip alışveriş yapmayı çok seviyorum. Ayrıca çok şık ve uygun fiyatlı aksesuarlar satan yerler var. Oralara uğramayı da ihmal etmedim.

Akabinde ise uzun süredir gitmek istediğim çikolatalı tatlıları meşhur olan Hümaliva isimli cafeye gittim.
Şu an ismini hatırlayamadım nefis bir tatlıyı mideye indirdim.
Çalışanlarının çok güler yüzlü olduğu cafenin dekorasyonunda da bol bol kitap kullanılmış. İşin içine kitap girdiği zaman ortam nasıl sevimli oluyor değil mi?
Böylece bir günü yiyip içip yeni yerler keşfederek ve alışveriş yaparak tamamlamış oldum.

10 yorum:

  1. bazen yalnızlık da güzel oluyor , bende zaman zaman kendime güzelll bir kahve ısmar ve keyifle yudumlarken cevremi gözlemlerim ...

    YanıtlaSil
  2. Bende bazen yalnız kalmak istiyorum. Şöyle kafa dinlemek. Yalnız gezmek sokaklarda.
    Bu arada bloğunuza mail abonelik butonu koyarsanız daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya şu mail butonunu bulamadım bir türlü, biraz daha bakayım ben :)

      Sil
  3. oh oh kahvaltı da tatlı da müthişli. aklımda olsuuuun :) nişantaşı en sık gittim yerlerden bir de maçka parkıı :) virüs de bitsin gitsin :) feriha hanım yeni bölüm de şimdi geldiii hihihi :)

    YanıtlaSil
  4. Evden çıkmamanız daha sağlıklı olacaktır vakaların 3'ü yurt dışıyla alakasız insanlardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yazımın başında yazdığım gibi acil ihtiyaç harici çıkmıyoruz.

      Sil
  5. Nişantaşı Çeşme-Bazlama mı?

    YanıtlaSil