6 Ocak 2021 Çarşamba

2020’nin Ardından

Bir hışımla geldi geçti koskoca bir yıl. 2020 yılı evet zor ama zorluğundan ziyade öğretici bir yıldı. Her şeyden önce sağlığımızın ve ailemizin sağlığının ne kadar önemli olduğunun bir kez daha farkına vardık.

Sağlık dışında başka şeyler de öğrendik tabi ki. Örneğin; ben pandemi öncesi evde pek vakit geçiren bir tip değildim. Yıl içinde evde oturduğum hafta sonlarını saymaya kalksak bir elin parmaklarını geçmezdi. Ancak bu süre zarfında evde de güzel vakit geçirmenin mümkün olduğunu öğrendim.

Peki neler yaptım 2020 yılında?

Aslında yıl güzel başlamıştı. Ocak ayında arkadaşlarımla bol bol sosyalleştim, sinemaydı, tiyatroydu derken bir sürü etkinliğe katıldım. Ayrıca 2020 yılı yapılacaklar listemde yer alan yogaya başladım.

Şubat ayında harika bir Kars - Erzurum tatili yaptım.
Mart ayında ise tüm dünyayla beraber ben de eve kapandım 😊Evde olduğum dönemde evde nasıl vakit geçireceğimin yollarını keşfettim. Öncelikle işimle ilgili uzaktan çalışma başladı. Bu yeni çalışma düzeninde mesai saatlerimi hiç bozmadan çalışmaya devam ettim. Spor salonu kapandığı için evde spor yapmaya başladım ve henüz yeni başlamış olduğum yogaya da devam ettim. Instagram ve youtube spor ve yoga pratiği yapmak isteyenler için bir video cenneti. Spor salonuna gitmeden de pekala düzenli spor yapılabiliyormuş.
Bir sürü güzel kitap okudum, yeni yazarlarla tanıştım.

Güzel filmler seyrettim.

Yaz dönemi ile beraber korularda uzun uzun yürüyüşler yaptım. 
Ve mutfak… Pandemi dönemi mutfak becerimi epey geliştirdiğim bir dönem oldu.
Böylece koskoca bir yıl geldi ve gitti. Umarım 2021 hepimiz için sağlıklı ve güzel bir yıl olur. Herkese iyi seneler 😊

14 yorum:

  1. umarım hepimiz için güzel geçer..

    YanıtlaSil
  2. bende gecen sene yogaya başladım ve bu sende öğretmenlik sertifikası almaya çabalıyorum ... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo süper, 1 senede epey yol almışsınızi tebrik ederim.

      Sil
  3. Sporu sürdürebilmek o kadar önemli ki:) Ben yapamıyorum. Bu konuda tembelliği bırakmam lâzım. Mutlu bir 2021 diliyorum Sevgili Gamze. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bir kere alışkanlık edinirseniz sonrasında ihmal ettiğiniz zaman suçluluk duyarsınız muhtemelen :) Mutlu seneler, sevgiler...

      Sil
  4. 2020 yine de güzelmiş sizin için.
    Dilerim 2021 daha verimli, çok sağlıklı ve keyifli geçer. Nasıl bir sene geçirdik hiç anlamadım gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, hepimiz için çok güzel bir yıl olur inşallah.

      Sil
  5. İyibseneler Gamzem tekrardan. 🌸
    Bende sporu devam ettiremeyenlerdenim, hele evdeysem kaytarabiliyorum hemen.....
    O yüzden salona gitmem gerek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşahcığım iyi seneler. Evet spor salonu biraz daha motive edici olabiliyor. Ya da istersne ben seni motive edebilirim :)

      Sil
  6. filmler kitaplar yürüyüşler mutfak, olsun ne güzel geçmiş işteee :)

    YanıtlaSil
  7. ocak ayında ben de çok sosyaldim hatta şubatta da :) ahh keşke o günler yine gelsee

    YanıtlaSil
  8. Ne anlamlı bir paylaşım olmuş.. :)

    YanıtlaSil