24 Ekim 2012 Çarşamba

Alıp Başımı Gidesim Var Bozcaada’ya

Yaklaşık 2 ay evvel D&R ‘a kitap alışverişi yapmaya gitmiştim. Kitap reyonları arasında gezerken gözüme bir kitap takıldı. Asma Pansiyon…Kitap kapağını çok beğendim ve özetini okumaya koyuldum. Sürükleyici bir kitaba benziyordu. Kitabın yazarı kim diye baktığımda ise  Işıl Şenol olduğunu gördüm. İlk tepkim “Işıl Şenol kim ya?” oldu. Az vaktim vardı ve kitabı alıp almama konusunda bir an önce karar verip D&R ‘ı terk etmeliydim. En sonunda akıcı bir kitaba benziyor alıyım bari diyerek kitabı aldım.


Kitabı okumaya Fethiye tatilim esnasında başladım. Kitap; Bozcaada’da, Madam Yenola’nın pansiyonunda hayatları kesişen bir grup insan üzerine kurulu. Ben daha evvel hiç Bozcaada’yı görmedim. Ancak Işıl Şenol öyle güzel anlatmış ki Bozcaada’yı, sokaklarını, evlerini, denizini, balıkçılarını alıp başımı gidesim geldi Bozcaada’ya. Anlatım çok güzel, öykü de oldukça sürükleyiciydi. Hani bazı kitaplar vardır ya son sayfalara doğru bitmesin istenir işte Asma Pansiyon öyle bir kitap. Öğle saatlerinde havuz başında şemsiye altında başladığım kitabı ertesi akşam yine havuz başında bitirdim J
Kısacası bu kitabı herkese tavsiye ederim. Bu arada İstanbul’a döndükten sonra Işıl Şenol’un da kim olduğunu öğrendim.1985 doğumlu genç bir yazarmış Işıl Şenol. Asma Pansiyon da ilk romanı. Bundan sonra ki romanlarını merakla bekliyorum…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder