31 Mart 2015 Salı

Kelimelerin Ardında Yolculuk

Seviyorum kelimelerin peşine düşüp farklı diyarlara ve farklı zamanlara gitmeyi. Her kitap benim için yeni bir yolculuk oluyor. Son zamanlarda 3 farklı yolculuğa çıktım ve her birinden ayrı tat aldım. Bakalım bu yolculuklar nerelere ve hangi zamana olmuş.

Gönderilmeyen Aşk :  Kitabın yazarı Nermin Bezmen. Yazarın diğer kitapları gibi bu kitabı da oldukça sürükleyiciydi. Boğazda bir yalıda yaşayan, eşini yakın zamanda kaybetmiş bir kadınla onun tesadüf eseri tanıştığı başka bir kadının hikayesi.
Dolce Vita : Dolce Vita kişisel gelişim türünde bir kitap. Hani böyle insanı gaza getiren, dünyayı ben kurtarabilirim moduna sokan kitaplar vardır ya arada sırada o tip kitaplar okumayı severim.  Bu tip kitapların etkisi sabun köpüğü gibi olsa da kısa vadede insan iyi hisseder. Dolce Vita’yı da böyle bir kitap sanıp almıştım. Ancak maalesef beklediğim gibi çıkmadı. Bir kere hiç gaza filan getirmedi, ayrıca cümleler birbirini tekrarlıyor gibi geldi bana. Dolayısıyla bu kitaptan pek keyif almadım.
Bahçemde Yeşeren Umutlar : Best Seller türünde bir kitap. Kitabın yazarı Debbi Macomber. Yazarın daha evvel Küçük Mucizeler Dükkanı ve Bir Yumak Mutluluk kitaplarını okumuştum. Bu kitap her ikisinden de daha güzel ve sürükleyiciydi.

Keyifli okumalar...

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim zaman ayırıp yazımı okuduğunuz için...

      Sil
  2. Ben bugünlerde boyundan büyük bir işe kalkıştım :) Doris Lessing'in herhalde en kalın kitabını aldım. Ne kadar korkusuz olduğumu anlamışsındır herhalde :) Şimdi onu okuyorum, baharın gelmesini bekliyorum. Kuzey'in sınavlarının büyük bölümü geçen hafta bittiği için acayip hafifledim. Bir de çocuk kitabı okudum bu arada. ''Kolaysa Ağlama'' Kuzey'in ödev kitabıydı. O okuyunca çok güzel sen de oku dedi. Ben de dayanamadım okudum. Nasıl beğendim kitabı anlatamam. Çocuğu TEOG sınavına hazırlanan her anne-baba okusun, kendini sorgulasın :)
    Bir ara kişisel gelişim kitapları okuyorudum. Sanırım ruhen ihtiyacım vardı. Sonra sıkıldım, aynen senin dediğin gibi hep aynı şeyi tekrarlıyorlarmış gibi geliyor. İşte böyle :) Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dorris Lessing hiç okumadım Özlem, okuduktan sonra yorumlarını dört gözle bekliyorum.Bu arada Kuzey'in önerdiği kitabı da merak ettim. Fırsat bulursam alıp okuyacam, not ettim. Ben de seni çok öpüyorum, dikkat et kendine...

      Sil