15 Mayıs 2015 Cuma

Son İzlenenler

2 yeni film seyrettim şu sıralar. Yeni dediğime bakmayın filmler vizyondan kalkmış durumda ama ben ancak seyredebildim.

Bunlardan biri Kitap Hırsızı. Film, bir kitap uyarlaması. Markus Zusak tarafından kaleme alınan hikaye 2013 yılında beyaz perdeye aktarılmış. Konu, 2.dünya savaşı esnasında geçiyor. Küçük bir yahudi kızı, ailesi ile kaçarken yolda erkek kardeşini kaybediyor ve akabinde de annesi toplama kampına alınıyor. Küçük kız ise bir alman ailenin himayesine veriliyor. Filmin devamında savaş, parasızlık gibi kavramlar ön planda. Tüm bu kötü olayların içinde ise küçük kızı mutlu eden tek bir şey var o da kitap okuma alışkanlığı. Küçük kız belediye başkanının evinden gizlice “ödünç” aldığı kitaplarla sıkıntılı günlerin üstesinden gelmeye çalışıyor. Film bazı yerlerde çok yavaş ilerlemesine rağmen güzeldi.
İzlediğim diğer film ise Benim Komşum Bir Melek. Eşinden yeni ayrılmış, iş hayatında tutunmaya çalışan bir anne, çocuğunu günün belli saatlerinde komşusuna emanet eder. Ancak komşu, alkolik ve kumarbaz bir ihtiyardır. Zamanla çocuk ile komşu arasında samimi bir ilişki doğar ve olaylar gelişir. Zaman öldürmek için ideal filmlerden biriydi anlayacağınız J
İyi seyirler...

4 yorum:

  1. kitap hırsızı'nı beğeniyle izlemiştim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blog keşif etkinliğinden geldim sizi de bloguma beklerim :) http://kendihikayesininbasrolu.blogspot.com.tr/

    Yazın izlemek için liste oluşturuyordum bu filmleri de ekliyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler diliyorum ve hemen blogunuza geliyorum :)

      Sil