10 Eylül 2015 Perşembe

Porvoo ve Dönüş

Hani tabağınızdaki en sevdiğiniz yemeği sona saklarsınız ya meğer Porvoo da bizim için tatilin sonuna saklanmış. Seyahatin son günü Porvoo’ya doğru yola çıktığımızda açıkçası böyle güzel bir yer beklemiyordum.
Porvoo, Helsinki yakınlarında nehir kenarına kurulmuş bir kasaba. Doğanın içinde olması, arnavut kaldırımı sokakları ve rengarenk evleri ile  size kendinizi bir masal şehrinde hissettiriyor.
Kasabada çok güzel tasarım dükkanları da buluyor. İlginç eşyalar arayanlar burada çok hoş şeyler bulabilir. Ancak fiyatlar pahalı olduğu için ben pek alışveriş yapamadım. Öte yandan önüne bir masa iki sandalye atılmış şirin cafelerinde tatlı yemeden de yoluma devam edemedim.
Cafe Clockan lezzetli cheese cake ini bize sunarken artık dönüş vaktimizin geldiğini de hatırlatıyordu.
Dönüşte Helsinki’de bir kaç saat boş zamanımız vardı. Bu boş zamanda büyük bir bit pazarına rastladık. Eski eşyalar arasında dolaşarak biraz zaman geçirdik.
Böylece 8 gün dolu dolu geçen tatilimizi  bitirmiş olduk ve dönüş yoluna geçtik :)

10 yorum:

  1. wwwoooowww manzaraya bak :) nasıl bırakıp geldiniz oraları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakması zor oldu Hazelcim ama yine de İstanbul kadar güzeli yok :)

      Sil
  2. Gerçekten masal şehir gibi.

    YanıtlaSil
  3. yaa ne güzel yaaa hep böle gezip yazın taam mııı :)

    YanıtlaSil
  4. Bütün fotoğraflar muhteşem. Nasıl bırakıp döndün bu güzellikleri ? :)

    YanıtlaSil
  5. Nehir manzarası bana hep huzurla beraber hüzünde verir nedense. Cheese cake in üzerindekiler yaban mersini gibi bir şey galiba. Yoksa erik mi? Çok güzel yerler gezmişsiniz hatta bit pazarında bile bir gün geçirilebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet yaban mersini :) Ben ilk defa bit pazarı gezdim ve çok beğendim :)

      Sil